نسخه نهایی iOS 13.4 و iPadOS 13.4 عرضه شد

نسخه نهایی iOS 13.4 و iPadOS 13.4 عرضه شد

دقایقی پیش نسخه نهایی iOS 13.4 و iPadOS 13.4 برای دستگاه‌هایی که از این نسخه پشتیبانی می‌کنند عرضه شد. لازم به ذکر است، برای آیفون و آیپد‌های قدیمی‌تر، نسخه جدیدی تحت عنوان iOS 12.4.6 عرضه شده است که پیشنهاد می‌شود حتما نصب کنید.

یکی از ویژگی‌‌های برجسته iPadOS 13.4، پشتیبانی آیپد از ترکپد است که به کمک Magic Keyboard جدید اپل، تجربه فوق‌العاده‌ای را به هنگام کار با آیپد خواهید داشت. گرچه برای بررسی این ویژگی، نیاز نیست حتما این اکسسوری را خریداری کنید، به کمک هر کیبرد یا موس بلوتوثی، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید مقاله پیشین ما در خصوص آیپد پرو جدید و Magic Keyboard را مطالعه کنید.

از دیگر ویژگی‌های iOS 13.4، می‌توان به iCloud Drive folder sharing اشاره کرد که قرار بود قبل‌تر عرضه شود ولی به دلایلی در این نسخه ارائه شد.

خرید یک اپلیکیشن واحد برای تمام پلتفرم‌ها هم از ویژگی‌های جدیدی است که در این نسخه اضافه شده است. هم اینک در صورتی که یک توسعه‌دهنده یک اپلیکیشن برای آیپد در اپ استور قرار دهد، در صورت وجود آن اپلیکیشن برای مک، کاربر با خرید نسخه مک، به نسخه آیپد هم دسترسی خواهد داشت.

برای دریافت و نصب این نسخه به مسیر Settings > General > Software Update مراجعه کنید.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights