محصول جدید اپل، AirPods Pro معرفی شد

محصول جدید اپل، AirPods Pro معرفی شد

ساعاتی پیش اپل به صورت رسمی محصول جدید خود یعنی AirPods Pro را معرفی کرد. این نسل از هدفون‌‌ها دارای ویژگی و تکنولوژی Noise Cancellation هستند و در کنار نسل‌های قبلی AirPods قرار است به فروش برسند.

در AirPods Pro طراحی این هدفون به حالت in-ear تغییر کرده است که به همراه ۳ مدل سرگوشی عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که در AirPods Pro، استاندارد IPX4 رعایت شده است به این معنی که این نسل از هدفون‌ها در برابر آب به میزان محدودی مقاوم هستند.

نسخه AirPods Pro هم همانند نسل دوم AirPods به چیپ H1 مجهز شده است که کاربران می‌‌توانند با استفاده از ویژگی Hey Siri، موزیک مورد علاقه خود را پخش و صدای آن را کم یا زیاد کنند و حتی از طریق Siri با مخاطبین خود تماس برقرار کنند.

به کمک iOS 13.2 که همزمان با معرفی این محصول عرضه شد، کاربران می‌توانند بین ۲ حالت Transparency و Active Noise Cancellation سوییچ کنند. در حالت اول کاربران علاوه بر موزیک، به محیط اطراف خود هم اشراف خواهند داشت و به مانند مثال در شنیدن صدای ایستگاه مترو یا اتوبوس به مشکل بر نخواهند خورد. در حالت دوم اپل سیگنال صدا را تا ۲۰۰ بار در ثانیه با محیط تطبیق می‌دهد تا مطمئن شود که کمترین صدایی از اطراف به گوش شما نرسد.

در نهایت، AirPods Pro را با قیمت ۲۴۹ دلار می‌توانید هم اینک خریداری کنید. لازم به ذکر است که این محصول تنها با iOS 13.2 که دقایقی پیش عرضه شد هماهنگ خواهد بود.

اپل از تاریخ ۳۰ اکتبر ارسال این محصول را شروع خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights