نسل جدید iMac معرفی شد

نسل جدید iMac معرفی شد

دقایقی پیش اپل بدون اطلاع قبلی از نسل جدید دستگاه‌ iMac رونمایی کرد. این در حالی است که دیروز نسل جدید iPad Air و iPad Mini هم معرفی شدند.

از آخرین بروزرسانی آیمک، ۲ سال میگذرد و امروز اپل در اقدامی غیر منتظره از نسل جدید آیمک‌های ۴k و ۵k رونمایی کرد. در این بروزرسانی، برای مدل ۴k کاربران میتوانند از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل تا میزان ۳.۲GHz و بوست ۴.۶GHz استفاده کنند و برای مدل ۵k نیز امکان استفاده از نسل نهم پردازنده‌های اینتل یعنی Core i9 تا میزان ۳.۶GHz و بوست ۵.0GHz وجود دارد.

همچنین از این پس می‌توانید در بخش کانفیگ‌ها، برای دستگاه خود از کارت گرافیک جدید AMD مدل Radeon™ Pro Vega استفاده کنید. برای نسخه ۲۱.۵ اینچی از مدل Vega 20 و برای نسخه ۲۷ اینچی از مدل Vega 48 استفاده می‌شود.

به گفته اپل، مدل ۴k یا ۲۱.۵ اینچی آیمک نسبت به نسل قبلی خود ۶۰ درصد و مدل ۵k یا ۲۷ اینچی ۲.۵ برابر نسبت به نسل قبلی خود عملکرد بهتری دارد. و همچنین در بخش گرافیکی و رندر به کمک کارت گرافیک‌های جدید Radeon™ Pro Vega، عملکرد دستگاه تا ۸۰ درصد بهبود پیدا کرده است.

در این بروزرسانی، کاربران می‌توانند تا ۶۴ گیگ رم با فرکانس ۲,۶۶۶MHz و ۲ ترابایت SSD انتخاب کنند.

برای مدل پایه ۲۱.۵ اینچی آیمک قیمتی معادل ۱,۲۹۹ دلار و برای مدل پایه ۲۷ اینچ هم ۱,۷۹۹ دلار در نظر گرفته شده است و از امروز امکان خرید به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.