ماه: آبان ۱۳۹۶

iOS 11.1.2 عرضه شد

iOS 11.1.2 عرضه شد

ساعاتی پیش اپل نسخه جدید iOS 11.1.2 را برای تمام کاربران عرضه کرد. این نسخه جهت رفع باگ‌های نسخه قبلی بوده است. به طور خاص اپل به دو مشکل رفع شده در iPhone X در این نسخه اشاره کرده است: – مشکل کار نکردن صفحه نمایش iPhone X در دماهای پایین – مشکل عدم نمایش درست تصاویر Live در iPhone X تمام کاربران می‌توانند با مراجعه به قسمت Software Update به این نسخه آپدیت کنند.

ادامه مطلب یک دیدگاه
آموزش راه اندازی Face ID در iPhone X

آموزش راه اندازی Face ID در iPhone X

یکی از ویژگی‌های جدید iPhone X، قابلیت تشخیص چهره که با نام Face ID شناخته می‌شود، است. جهت استفاده و راه اندازی از این قابلیت می‌توانید این آموزش را دنبال کنید: ابتدا وارد اپلیکیشن Settings شده و سپس گزینه Face ID & Passcode را انتخاب کنید. در صورتی که پیش از این رمزی برای دستگاه خود انتخاب کرده‌اید آن را وارد کنید و گزینه Set Up Face ID را انتخاب کنید. در این مرحله باید دکمه آبی رنگ Get Started را انتخاب کنید. حالا صورت خود را در دایره‌ای که برروی صفحه نمایش داده شده است قرار دهید و صورت […]

ادامه مطلب بدون دیدگاه
نسخه جدید iOS 11.1.1 برای تمام دستگاه‌ها عرضه شد

نسخه جدید iOS 11.1.1 برای تمام دستگاه‌ها عرضه شد

دقایقی پیش نسخه نهایی iOS 11.1.1 برای تمام دستگاه‌ها عرضه شد. به منظور دریافت این نسخه به مسیر Settings –> General –> Software Update مراجعه کنید آن را دریافت و نصب کنید.   در این نسخه باگی که باعث می‌شد در صورت تایپ کلمه “i” به صورت Auto Current عبارت “A[?]” تایپ می‌شد حل شده است و به طور کل سیستم بهبود‌هایی نیز در بر داشته است.  

ادامه مطلب بدون دیدگاه
انتشار اولین تصاویر Teardown آیفون ۱۰

انتشار اولین تصاویر Teardown آیفون ۱۰

امروز اولین سری از آیفون ۱۰ تحویل مشتریان داده شد و افراد علاقه‌مند به تکنولوژی استفاده در این دستگاه تصاویری از داخل آن را منتشر کرده‌اند. تغییراتی که در نگاه اول می‌توان مشاهده کرد تغییر شکل و حالت قرار گیری باتری در دستگاه است که به حالت L درآمده است. همچنین پشت شاسی دستگاه تکنولوژی Wireless Charging نیز قابل مشاهده است. دوربین دوگانه، پردازنده A11 “Bionic” و باقی ماژول‌های مختلف دستگاه نیز در تصاویر قابل مشاهده است.   بزودی بررسی تخصصی iFixit از این دستگاه در وبسایت قرار خواهد گرفت.  

ادامه مطلب بدون دیدگاه

Verified by MonsterInsights