نسل جدید آیمک، مک بوک و مک بوک پرو عرضه شد

نسل جدید آیمک، مک بوک و مک بوک پرو عرضه شد

شب گذشته اپل در کنفرانس سالانه خود یعنی WWDC 17 علاوه بر آپدیت‌های نرمافزاری، آپدیت‌های مختصری نیز برای خط تولید آیمک، مک بوک و مک بوک پرو عرضه کرد که در ادامه به توضیح آن‌ها میپردازیم.

آیمک

اپل در نسل جدید آیمک‌های خود تصمیم گرفته است قدرت سخت‌فزاری و هنر تیم مهندسی این دستگاه را به نمایش بگذارد. پردازنده مورد استفاده در آیمک‌های جدید ار نوع Kaby Lake تولید شرکت اینتل است که با توانایی ۴.۲ GHz عرضه می‌شوند و در صورت استفاده از Turbo Boost قدرت آن به ۴.۵ GHz افزایش پیدا خواهد کرد.

 

در تمام مدل‌های آیمک رتینا ۲۷ اینچ و بالاترین کانفیگ مدل ۲۱ اینچ هم اکنون به صورت پیشفرض از سیستم Fusion Drive استفاده می‌شود، در این مدل‌های جدید سرعت SSD مورد استفاده در دستگاه ۵۰٪ نسبت به نسل گذشته خود افزایش داشته است که سرعت بی‌نظیری در استفاده از سیستم‌عامل را تجره خواهید کرد.

 

و طبق روال اپل، برای هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها، پورت Thunderbolt 3 نیز به این نسل اضافه شده است.

 

به گفته اپل گرافیک نسل جدید آیمک‌ها ۳ برابر از نسل گذشته‌ی خود سریع‌تر هستند، گرافیک سری Radeon Pro 500 که دارای ۸GB vRAM است که به کمک این گرافیک انرژی صفحه نمایش قدرت‌مند این دستگاه تامین می‌شود، در این نسل از آیمک‌ها روشنایی صفحه ۴۳٪ بیشتر شده است و هم اکنون قابلیت نمایش ۱ میلیارد رنگ را دارد.

مک بوک و مک بوک پرو

در نسل جدید مک بوک ۱۲ اینچ، از پردازنده‌ی Kaby Lake تولید اینتل استفاده می‌شود که در حالت کاستوم در بالاترین کانفیگ دارای پردازنده‌ Core i7 با قدرت ۱.۳ GHz است که در صورت استفاده از Turbo Boost قدرت آن به ۳.۶ GHz افزایش پیدا خواهد کرد و همچنین سرعت SSD مورد استفاده در دستگاه ۵۰٪ نسبت به نسل گذشته خود افزایش داشته است.

 

در خصوص مکبوک پرو ها نیز همانند آپدیت دیگر دستگاه‌های اپل، پردازنده به نسل قوی‌تر تولید شرکت اینتل یعنی Kaby Lake آپدیت شده است که در مدل ۱۳ اینچ، برای بالاترین کانفیگ از مدل Core i7 با قدرت ۳.۵ GHz و در مدل ۱۵ اینچ برای بالاترین کانفیگ از مدل Core i7 با قدرت ۳.۱ GHz استفاده شده است.

 

همچنین در یک بروزرسانی مختصر، مک بوک ایر‌های اپل نیز آپدیت شدند و هم اکنون پردازنده‌ی این دستگاه دارای قدرت ۱.۸ GHz است.

 

تمام دستگاه‌های فوق هم اینک قابلیت خرید به صورت آنلاین را دارند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.