آیفون ۸ دارای ورودی USB-C خواهد بود

آیفون ۸ دارای ورودی USB-C خواهد بود

طبق گزارش جدیدی که از سوی Wall Street Journal منتشر شده است، اپل قصد دارد که پورت ورودی آیفون ۸ را به USB-C تغییر دهد. این در حالی است که کمتر از ۵ سال از معرفی پورت Lightning گذشته است.

طبق شایعات، اپل قصد دارد امسال ۳ آیفون را عرضه کند. iPhone 7s و iPhone 7s Plus که آپدیت‌های معمولی برای مدل‌های قبلی هستند با قیمت‌های سابق عرضه خواهند شد و برای اولین بار مدل پیشرفته‌تر با نام iPhone 8 در کنار دو مدل دیگر عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که در مدل‌های iPhone 7s همچنان از پورت Lightning استفاده خواهد شد اما iPhone 8 از پورت USB-C استفاده خواهد کرد.

اپل پیش از این در مک بوک ۱۲ اینچی و نسل جدید مک بوک پرو از پورت USB-C استفاده کرده است و استفاده این پورت در آیفون چیز عجیبی نخواهد بود. همچنین این کار به استاندارد شدن ورودی آیفون در برابر باقی دستگاه‌ها کمک می‌کند. به عنوان مثال با در دست داشتن یک کابل می‌توانید مک بوک و آیفون خود را شارژ کنید و به یکدیگر متصل کنید.

اما هنوز معلوم نیست سرنوشت Lightning چه خواهد بود، زیرا اپل اخیرا در آن در هدفون‌ها و اسپیکر‌های بیتس، کیس شارژ AirPods، مجیک موس ۲ و چندین وسیله جانبی دیگر استفاده کرده است.

در هر صورت مدت زیادی تا عرضه این مدل‌ها مانده است و قطعا شایعات بیشتری را خواهیم شنید.

منبعMacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights