اپل واچ Series 2 معرفی شد

اپل واچ Series 2 معرفی شد

همزمان با معرفی آیفون ۷، اپل از نسل دوم اپل واچ هم رونمایی کرد. نسلی که علی رغم شکل ظاهری، تغییرات بسیاری در زمینه سخت‌افزاری در خود جای داده است.

hero_logo_large

 

نسل جدید اپل واچ دارای چیپ GPS است که در صورتی که گوشی همراه شما آنتن نیز نداشته باشد از طریق اتصال به ماهواره اطلاعات لازم را دریافت می‌کند.

 

همچنین به کمک بهبود‌های سخت‌افزاری ایجاد شده در این نسل، ازین پس قابلیت این را دارید که اپل واچ خود را تا عمق ۵۰ متری با خود به زیر آب ببرید. همچنین به کمک تکنولوژی جدیدی که در این نسل استفاده شده است، در صورت نفوذ آب به آن سریعا به بیرون پس زده می‌شود و خطر اسیب دیدگی دستگاه کمتر می‌شود.

 

پردازنده مورد استفاده در این نسل ۲ هسته‌ای است بنابراین به هنگام استفاده از قابلیت‌های کلی سیستم‌عامل و همچنین اپلیکیشن‌های جانبی، از سرعت و پردازش بیشتری برخودار خواهید بود.

 

و در نهایت صفحه نمایش دستگاه نیز بهبود‌هایی داشته است و شاهد بهبود رنگ‌ها و نمایش با کیفیت‌تر عناصر موجود در تصاویر خواهید بود.

 

به طور کلی خط تولید اپل واچ به صورت سری ۱ و ۲ و مدل جدیدی که با همراهی Nike+ و بند‌های جدید ارائه خواهد شد در آمده است. همچنین شاهد طراح‌های جدید از  برند معروف Hermes هستیم. در نهایت بدنه‌ی جدیدی از توع سرامیک به خط تولید اپل واچ ادیشن نیز اضافه شده است که در ادامه تصاویر آن‌را مشاهده خواهید کرد.

footer_large

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights