انتشار تصاویری از اولین کیس‌های نسل بعدی آیفون و آیپد

انتشار تصاویری از اولین کیس‌های نسل بعدی آیفون و آیپد

در روز‌های گذشته شاهد انتشار تصاویری از کیس‌های ساخته شده برای نسل بعدی آیفون و آیپد بودیم که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

 

تصاویری که از کیس‌های نسل بعدی آیفون یعنی آیفون ۷ منتشر شده است نشان از این دارد که جک هدفون در این نسل حذف شده و جای خود را به اسپیکر داده است. همچنین پشت دستگاه هم احتمال داده میشود فضای بیشتری برای قرار گرفتن دو دوربین که قبلا هم شایعاتی در خصوص آن شنیده بودیم اختصاص داده شده است. طراحی کلی دستگاه به نظر می‌رسد مشابه به آیفون ۶s خواهد بود. تصاویر کامل را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

iPhone-7-case-Steve-Hemmerstoffer-image-001 iPhone-7-case-Steve-Hemmerstoffer-image-002 iPhone-7-case-Steve-Hemmerstoffer-image-003 iPhone-7-case-Steve-Hemmerstoffer-image-004

در ادامه این تصاویر، امروز هم شاهد عکس‌هایی از کیس متعلق به نسل بعدی آیپد ۹.۷ اینچی اپل بودیم. تصاویر نشان از این دارند که تمام شایعات مربوط به این دستگاه که آیپد پرو ۹.۷ اینچی نام خواهد داشت درست بوده است و در آن شاهد چهار اسپیکر استریو، Smart Connector جهت اتصال به Smart Keyboard خواهیم بود. همچنین در پشت دستگاه کنار دوربین نیز فضایی برای قرار گیری فلاش LED تهیه شده است که قبلا هم به شایعاتی راجع به این موضوع اشاره شده بود. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این کیس را مشاهده کنید.

iPad-Air-3-case-Steve-Hemmerstoffer-leak-002 iPad-Air-3-case-Steve-Hemmerstoffer-leak-003

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights