آیفون ۷ پلاس دارای دو دوربین خواهد بود

Ming-Chi آنالیزگر معروف KGI، طبق تحقیقات و بررسی‌های انجام داده پیش‌بینی می‌کند که نسخه ۵.۵ اینچی نسل بعدی آیفون، یعنی آیفون ۷ پلاس که هم اینک در حال توسعه است دارای دو دوربین خواهد بود. البته لازم به ذکر است که نسخه دارای یک دوربین هم به موازات در حال تولید است که در نهایت یکی از میان آنها انتخاب شود.

 

احتمال داده می‌شود که اپل برای این سیستم دوربین در آیفون ۷ پلاس از تکنولوژی کمپانی LinX Imaging که سال پیش با قیمت حدودی ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است استفاده کند. این شرکت در زمینه تکنولوزی‌های روز مرتبط به دوربین فعالیت میکند. برخی از این تکنولوژی‌ها عبارت‌اند از کاهش سایز سنسور‌های مورد استفاده در لنز برای رفع بیرون زدگی لنز نسل کنونی آیفون. همچنین احتمال داده می‌شود که پیشرفت‌هایی در زمینه افزایش حساسیت لنز به نور و بهبود کیفیت در نور کم را نیز در بر خواهد داشت.

linx_cameras-2

کمپانی LinX Imaging تحقیقات گسترده‌ای در زمینه استفاده از دو دوربین در تلفن‌های هوشمند داشته است و به طور مشخص در خصوص زوم اپتیکال در این سیستم‌ها موفقیت‌های چشم‌گیری داشته‌اند. در ادامه‌ی گزارشات Ming-Chi آمده است که در آیفون ۷ پلاس احتمال داده می‌شود که تا ۲ الی ۳ برار امکان زوم اپتیکال وجود داشته باشد.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights