بزرگترین اپل استور دنیا تابستان امسال در دبی افتتاح خواهد شد

پیش از این در سال گذشته شنیده بودیم که اپل قصد دارد در زمستان پیش یک اپل استور در شهر دبی افتتاح کند، اما چنین اتفاقی رخ نداد. اما حالا طبق شنیده های جدید، اپل در حال آماده سازی برای افتتاح اولین اپل استور خود در دبی است و قصد دارد در ماه مرداد امسال بزرگترین اپل استور دنیا را در شهر دبی داخل پاساژ Mall of Emirates افتتاح کند.

این گزارش از سوی Khaleej Times منتشر و گفته شده اپل در حال انجام مقدمات ساخت این اپل استور است. همچنین گفته شده پس از راه اندازی این استور، اپل قصد دارد در شهر ابوظبی نیز یک اپل استور داخل پاساژ Yas Mall افتتاح کند.

اپل در سال گذشته اولین اپل استور خود را در این منطقه در کشور ترکیه افتتاح کرد و انتظار می رود تابستان امسال نیز در دبی اپل استوری افتتاح شود.

اپل در سال ۲۰۱۱ اپل استور آنلاین را برای کشور امارت راه اندازی کرده بود و حالا سرانجام تصمیم دارد فروشگاه فیزیکی را در این کشور افتتاح کند.

apple-store-dubai

 

منبع9to5mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. سجاد

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۱۲ ق٫ظ

    خوشا به سعادتشون ، کی بشه توی ایران هم شاهد همچین فروشگاهی باشیم.

  2. آرمان

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۰۲ ب٫ظ

    بله دیگه.سرمایه هاشون رو برای مردم خودشون خرج میکنن.کشور کوچیکی که تا بیست سال پیش کویری بیش نبوده الان تبدیل شده به قطب تجارت و گردشگریه آسیای غربی.همین چیزهاست که کمپانی های بزرگ رو ترغیب میکنه که تو همچین کشورایی خدمات ارائه بدن.

دیدگاه خود را ارسال کنید.