قیمت تمامی مدل‌های اپل واچ لو رفت

قیمت تمامی مدل‌های اپل واچ لو رفت

لحظاتی پیش از یک منبع نامشخص تصویری منتشر شده که قیمت تمامی مدل‌های مختلف اپل واچ را نشان می‌دهد. طبق این تصویر قیمت اپل واچ از ۳۴۹ دلار آغاز می‌شود و گران ترین مدل آن ۱۹,۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید:

بر اساس قیمت‌های منتشر شده لیست زیر تهیه شده که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

ارزان ترین سری اپل واچ، مدل Watch Sport است که در دو بدنه نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شود. مدل نقره‌ای با بندهای سفید، آبی، سبز و صورتی عرضه خواهد شد و مدل ۳۸ میلیمتری آن ۳۴۹ دلار و مدل ۴۲ میلیمتری آن ۳۷۹ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین بندهای جداگانه در رنگ هایی غیر از مدل خریداری شده قابل تهیه است که ۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. مدل خاکستری هم تنها با بند مشکی عرضه می‌شود که البته مانند رنگ نقره‌ای می توان بندهای رنگی را با قیمت ۴۹ دلار تهیه کرد. قیمت مدل خاکستری در اندازه ۳۸ میلیمتری ۳۹۹ دلار و ۴۲ میلیمتری ۴۲۹ دلار خواهد بود.

اما پس از آن با سری Watch روبرو هستیم. ارزان ترین مدل آن بدنه ای نقره ای رنگ از جنس استیل دارد و با بندهای مشکی و سفید از جنس پلاستیک (همچون مدل Sport) عرضه می شود. مدل ۳۸ میلیمتری ۵۹۹ دلار و مدل ۴۲ میلیمتری ۶۹۹ دلار قیمت دارد. بندهای جداگانه برای این مدل هم ۴۹ دلار قیمت خواهند داشت.

اما همین بدنه با بند چرم مشکی کلاسیک در مدل ۳۸ میلیمتری ۶۴۹ دلار و ۴۲ میلیمتری ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت، بندهای جداگانه این مدل هم ۹۹ دلار قیمت دارد.

بدنه ذکر شده با بند چرمی قهوه ای روشن، آبی و خاکی تنها در مدل ۴۲ میلیمتری عرضه می شود و ۷۴۹ دلار قیمت دارد. بندهای جداگانه این مدل ۹۹ دلار قیمت دارند.

همان بدنه با بندهای چرمی صورتی روشن، آبی تیره و قهوه ای تنها در مدل ۳۸ میلیمتری و با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می شود. بندهای جداگانه این مدل ۱۴۹ دلار قیمت دارند.

بدنه نقره‌ای که در مورد آن صحبت می کنیم با بندی از جنس استیل که با نام Milanese Loop شناخته می شود در مدل ۳۸ میلیمتری با قیمت ۷۹۹ دلار و در مدل ۴۲ میلیمتری با قیمت ۸۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. بندهای این مدل به صورت جداگانه به فروش نمی رسند و تنها برای جایگزینی در صورت خرابی موجود است.

اما مدل دیگری وجود دارد که بدنه آن هم در رنگ نقره ای و هم در رنگ خاکستری موجود است و با بند های استیل در نوع Link Bracelet عرضه می‌شود. قیمت آن در مدل ۳۸ میلیمتری ۸۹۹ دلار و در مدل ۴۲ میلیمتری ۹۹۹ دلار خواهد بود و مانند مدل بالا بندهای آن تنها در صورت خرابی قابل جایگزینی است.

اما پس از دو سری بالا می رسیم به مدل Watch Edition که بیشترین بحث از زمان معرفی روی این مدل بوده است. این مدل‌ها با بدنه‌ای از جنس طلای ۱۸ عیار عرضه خواهند شد و قیمتی بسیار بالا دارند.

اولین مدل این سری بدنه ای در دو رنگ Yellow Gold و Rose Gold دارد و با بندهای پلاستیکی مشکی و سفید (همچون مدل Sport) عرضه می شود. مدل ۳۸ میلیمتری ۵۹۹۹ دلار و مدل ۴۲ میلیمتری ۶۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. بندهای این مدل تنها جهت تعمیر وجود دارند و جداگانه به فروش نمی رسند.

سپس مدلی وجود دارد که بدنه آن در رنگ Yellow Gold و بند آن از جنس چرمی در رنگ آبی تیره است. مدل ۳۸ میلیمتری آن ۶۹۹۹ دلار و مدل ۴۲ میلیمتری آن ۷۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. بندهای مربوط به این مدل هم جداگانه به فروش نمی رسند.

مدل دیگر دو گزینه برای بدنه یعنی Yellow Gold و Rose Gold را دارد و با بندهایی از جنس چرم در رنگ‌های صورتی روشن و قرمز عرضه می شود. این مدل تنها دارای گزینه ۳۸ میلیمتری بوده و قیمت آن ۷۹۹۹ دلار خواهد بود. بندهای این مدل هم مانند دیگر ترکیب‌های این سری جداگانه به فروش نمی رسد.

در نهایت به گران ترین مدل اپل واچ می رسیم که بدنه آن در دو رنگ Rose Gold و Yellow Gold موجود است و با بندی از جنس طلا در رنگ مشابه بدنه به فروش خواهد رسید. مدل ۳۸ میلیمتری ۱۶۹۹۹ دلار و مدل ۴۲ میلیمتری ۱۹۹۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و بندهای آن برای فروش موجود نیست.

در هر حال هنوز هم مطمئن نیستیم این قیمت‌ها درست باشد اما به نظر منطقی می رسد. در نهایت باید تا هفته آینده صبر کنیم تا اپل به طور رسمی در کنفرانس ۱۸ اسفند قیمت‌ها را اعلام کند.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۴

  1. vahid_poury

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ۸:۲۰ ب٫ظ

    بیست هزار دلااااااااااااااار ؟ O_o
    یهنی یه چیزی حول و حوش ۷۰ میلیون ! :O

  2. علیرضا

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۰۰ ب٫ظ

    خب به نظر میرسه نمیتونیم بخریمش 😀

  3. ارسلان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱:۵۶ ب٫ظ

    با ۲۰ هزار دلار میشه بهترین مدل های رولکس رو انتخاب کرد، اصلا منطقی نیست برای سری edition

  4. سجاد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۱۲ ب٫ظ

    احتمال اینکه این لیست قیمت درست باشه خیلی خیلی دور از ذهن به نظر می رسه!
    اپل اصلا عادت نداره که از یک نوع مشخص متریال صرفا بخاطر تفاوت رنگ از قیمتگذاری متفاوتی استفاده کنه. (در این مثال سری اسپرت)
    تا حالا شده دیده باشید یک آیفون با مدل مشخص فقط بخاطر تفاوت رنگ تفاوت قیمت داشته باشه؟! مثل این میمونه که فردا اپل تو استورش بگه آیفون ۶ سیلور مثلا ۸۰۰ دلار و دقیقا همون آیفون خاکستریش ۹۰۰ دلار.
    پ.ن: احتمال خیلی خیلی زیاد کسی که این لیست قیمت رو ساخته کاسب پاساژ علائدین تهران بوده چون فقط تو ایران رنگ آیفون باعث تغییر قیمتش میشه :دی

دیدگاه خود را ارسال کنید.