مشخصات احتمالی باتری اپل واچ مشخص شد

مشخصات احتمالی باتری اپل واچ مشخص شد

اپل تاکنون اطلاعاتی در مورد باتری اپل واچ را اعلام نکرده، تنها تیم کوک در یک مصاحبه اعلام کرده بود که باید هرشب آن را شارژ کنید. اما حالا طبق گزارش جدید سایت ۹to5mac اطلاعات جدیدی در این رابطه به دست آمده است. طبق گزارش جدید اپل تلاش بسیار زیادی برای بهبود باتری این دستگاه انجام داده است. حتی پیش از این قرار بوده که این دستگاه تا انتهای سال ۲۰۱۴ میلادی وارد بازار شود اما به دلیل تمام نشدن کار برروی باتری این دستگاه اپل تاریخی در سال ۲۰۱۵ را اعلام کرده است.

طبق گفته ها اپل واچ از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است. صفحه نمایش آن Retina Display است و یک نسخه خاص از iOS با نام SkiHill (که داخل شرکت اپل با این نام شناخته می شود) را اجرا می کند. همچنین این دستگاه دارای چیپ S1 است که طبق گزارشات عملکردی مشابه پردازشگر A5 اپل دارد، پردازشگری که هم اکنون روی آیپد ۲، آیپد مینی ۱، آیفون ۴s و آیپاد تاچ نسل پنجم قرار دارد.

در سال گذشته اپل قصد داشته که باتری این دستگاه بین ۲.۵ تا ۴ ساعت با کارکرد سنگین جوابگو باشد و همچنین ۱۹ ساعت هم با کارکرد روزمره دوام بیارد. همچنین قصد اپل این بوده که در حالت استندبای ۳ روز و در حالت کاملا خاموش ۴ روز باتری باقی بماند اما به نظر می رسد اپل تنها توانسته به مقدار ۲ تا ۳ روز دست یابد.

اپل در حال انجام تست های بسیار سنگین برروی این دستگاه است، وظیفه اصلی اپل واچ اعلام ساعت است و طبق گزارشات صفحه نمایش این دستگاه می تواند تا ۳ ساعت، یک پوسته ساعت را نمایش دهد. البته تعجب نکنید زیرا قطعا کمتر از ۳ ساعت در روز به ساعت خود نگاه می کنید. اپل واچ به صورت خودکار در صورتی که نیازی به آن نباشد صفحه نمایش را خاموش می کند.

به دلیل تست‌های فراوان، اپل ۳۰۰۰ نسخه آزمایشی از اپل واچ را در اختیار کارمندان قرار داده که طبق گزارشات تعداد زیادی از آن ها هم نسخه استیل این دستگاه هستند. این عدد برای تست یک دستگاه بسیار بالا بوده و توجه زیاد اپل به این دستگاه را نشان می دهد.

همچنین اپل در حال کار برروی سیستم شارژر این دستگاه، که تکنولوژی مشابه شارژرهای MagSafe دارد، است. طبق گفته ها اپل دو نسخه از این شارژر را عرضه می کند که یکی پلاستیکی بوده و دیگری از فلز خواهد بود. احتمالا نسخه پلاستیکی برروی Apple Watch Sport که ۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت عرضه می شود و مدل فلزی برروی Apple Watch و Apple Watch Edition قرار خواهد داشت.

با این حال هنوز هم برنامه های اپل برای این دستگاه کاملا مشخص نیست و طبق گفته ها باید تا پایان ماه مارچ میلادی منتظر عرضه این دستگاه باشیم.

منبع خبر: ۹to5mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.