[آموزش] جیلبریک تمام دستگاه‌ها در iOS 8.0-8.1.1 در ویندوز

همانطور که در اخبار قبلی مطالعه کردید، [highlight]ابزار جدیدی برای جیلبریک iOS 8.0-8.1.1[/highlight] عرضه شده است که میتوانید اطلاعات تکمیلی را نیز در همان مطلب مشاهده کنید. در این پست با نحوه کار کردن با این ابزار و چگونگی جیلبریک دستگاه آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

۱. ابتدا ابزار TaiG را دریافت کنید: [button color=”blue” size=”small” link=”http://apt.taig.com/installer/TaiGJBreak_1021.zip” target=”blank” ]دریافت[/button]

۲. دستگاه خود را بوسیله کابل USB به PC یا Mac وصل کنید.

۳. Passcode را در مسیر Settings > Touch ID & Passcode خاموش کنید.

۴. همچنین Find my iPhone نیز از مسیر Settings > iCloud > Find my iPhone خاموش کنید.

۵. لطفا برنامه را در حالت Administrator باز کنید. بدین منظور روی TaiG.exe کلیک راست کنید و گزینه “Run as Administrator” را انتخاب کنید.

۶. برنامه پس از شناسایی دستگاه شما، نام و ورژن آن را نمایش میدهد و همچنین دو گزینه برای تیک زدن وجود دارد، گزینه اول نصب سیدیا نسخه ۱.۱.۱۶ و گزینه دوم نصب برنامه TaiG App Store که یک فروشگاه چینی برای نصب برنامه های کرک شده است.

taig-jailbreak-ios-8-1-1

۷. روی دکمه سبز موجود در پایین برنامه کلیک کنید و منتظر باشید دایره‌ای که شروع به چرخیدن میکند به عدد ۱۰۰% برسد که به منظور اتمام عملیات جیلبریک است.

taig-jailbreak-ios-8-1-1-progress

۸. بعد از اتمام جیلبریک، دستگاه ریستارت میشود و پس از بوت شدن شاهد آیکن برنامه Cydia خواهید بود (در صورت تیک زدن گزینه دوم، برنامه TaiG نیز خواهید دید)

Screenshot 2014-11-30 19.55.08

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. M.taha radmehr

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۹:۰۱ ب٫ظ

    سلام و خسته نباشید
    یه سوال داشتم نمیدونم اینجا جاش هست یا نه
    من تازه ایفون۶ خریدم و ای او اس ۸.۰ روش هست میخوام جیلبریکش کنم با اینکا اخرین نسخه ایتیونز روی لپتاپ نصب دارم اما وقتی همین نرم‌افزار یا پانگو رو باز میکنم ایراد میگیرن که ایتیونز شما قدیمی هست و کار نمیکنن حتی ورژن قدیمیتر نصب کردم نشد ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights