اضافه شدن قابلیت آپلود تصاویر به نسخه‌ی بتای سایت iCloud.com

اضافه شدن قابلیت آپلود تصاویر به نسخه‌ی بتای سایت iCloud.com

اپل به تازگی نسخه ی بتای سایت iCloud.com را برای برنامه نویسان آپدیت کرده تا برای اولین قابلیت آپلود تصاویر در لایبرری این سایت قرار بگیرد. اگرچه در نسخه ی استاندارد iCloud.com کاربران قادر به مشاهده ی عکس های موجود در لایبرری، دانلود و حذف آنها می باشند، اما اجازه ی آپلود تصاویر را ندارند.

در حال حاضر نسخه ی بتای سایت iCloud.com تنها اجازه ی آپلود تصاویر با فرمت JPG را به کاربران می دهد و فرمت های دیگری هم چون PNG، MOV، MP4 و غیره پشتیبانی نمی شوند. دقیقا الگوریتم کار نیز به صورت قبل می باشد؛ وقتی شما عکسی را آپلود می کنید، تمامی دستگه های دیگر شما که با آن اکانت آیکلاد وصل شده اند، همگام سازی می شوند.

مطمئنا حضور این قابلیت در نسخه ی بتای این سایت نشان از حضور آن در نسخه ی استاندار در آینده داشته تا کاربران بتوانند به صورت دلخواه عکس های مد نظرشان را از PC ها و مک ها به لایبرری آیکلادشان انتقال بدهند.

 

a8984b40e55c81de7a1dd8e079675852

 

با قرار گیری چنین قابلیتی مطمعنا نیاز کاربران به فضای بیشتر احساس خواهد شد، پس بهتر است تا تعرفه های ی اپل در ارائه ی سرویس آیکلاد را با یکدیگر مرور کنیم؛ تمامی کاربران اپل می توانند از حافظه ی پایه ای ۵ گیگی رایگان استفاده بکنند. اگرچه با پرداخت حداقل ۰.۹۹ دلار در سال حافظه ی ۲۰ گیگی و با پرداخت حداکثر ۱۹.۹۹ دلار حافظه ی ۱ ترابایتی ابری در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

مطمئنا پس از آزمایش این قابلیت، در نسخه ی استاندارد سایت هم قرار خواهد گرفت؛ اما زمان قرار گیری آن مشخص نمی باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights