با نسل جدید آیمک و مک مینی بیشتر آشنا شویم

در کنفرانس ۱۶ اکتبر اپل٬ این شرکت دقایقی پیش نسل جدید آیمک ها و مک مینی را معرفی کرد. مک های جدید قوی تر و سریع تر نسبت به مدل های پیشین هستند و البته سرانجام استاندارد صفحه نمایش رتنیا٬ پای به آیمک گذاشت که این محصول را بیش از پیش دوست داشتنی کند.

بله سرانجام آیپد به رتینا آمد و حال آیمک ۲۷ اینچی٬  بالاترین رزلوشون ممکن را در صفحات نمایش ارائه می کند با رزولوشن ۵۲۱۰ در ۲۸۸۰ پیکسل . صفحه نمایش فوق العاده رتینا باعث نشده است که ضخامت آیمک ها کم شود و همچنان لبه آیمک ها تنها ۵ میلیمتر است. اپل نام صفحه نمایش جدیدش را ۵K گذاشته است که دارای ۱۴.۷ میلیون پیکسل است. آیمک جدید در پایین ترین انتخاب دارای پردازنده ۳.۵ گیگاهرتز چهار هستی i5 هست و این پردازنده تا ۴.۰ چهار هستی i7 قابل افزایش است. چیپ گرافیکی این نسخه AMD radeon R9 M290x است که تا AMD radeon R9 M295x قابل افزایش است. قیمت پایه آیمک ۲۷ اینچی رتینا ۲۴۹۹ دلار است.

ede15d7070b48e95b8984cbcfedc46c7.png

مک مینی ها جدید نیز در سوی دیگر میدان قرار داشت که البته غرق در ابهت iMac شد. مک مینی جدید دارای نسل چهارم پردازنده های اینتل هست و امکان انتخاب ۱.۴ ٬ ۱.۶ و ۲.۸ گیگاهرتزی دو هسته i5 یا سه گیگاهرتزی دو هسته ای i7 برای کاربران وجود دارد. چیپ گرافیکی نیز HD graphic 500 است. این نسخه از مک مینی دارای دو پورت تاندربولت است. مک مینی جدید با قیمت ۴۹۹ دلار از امروز در دسترس است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights