هفت سال پیش، عرضه رسمی اولین نسل آیفون در بازار آمریکا

چند ماه پیش خبر تولد ۷ سالگی اولین نسل آیفون را برای شما پوشش دادیم،‌ در آن روز استیو جابز فقید به صورت رسمی از اولین گوشی همراه شرکت اپل بنام iPhone رونمایی کرد. دستگاهی که برای همیشه مسیر گوشی های موبایل را دست خوش تغییر قرار داد.
بد نیست جمله ای که استیو جابز آن زمان بر زبان آور را دوباره تکرار کنیم:
[QUOTE]من از ۲ سال و نیم پیش قصد انجام چندین کاری را داشتم و از همان موقع به پیشبرد این تلفن همراه فکر میکرده ام و در شرکت بر روی آن کار میکردیم٬ امروز این امر محقق شد و قصد داریم که تلفن همراه را دوباره اختراع کنیم![/QUOTE]

iphone-820x420


اما این ها که بگذریم یک رویداد مهم دیگر نیز وجود دارد،‌ ۲۹ ژوئن،‌ تاریخی که اولین نسل آیفون به صورت رسمی وارد اپل استور های بازار آمریکا شد و مشتریان شرکت اپل موفق شدند برای اولین بار با شاهکار این شرکت کار کنند. امروز، ۲۹ ژوئن ۲۰۱۴ دقیقا ۷ سال از این رویداد میگذرد و به عبارتی تولد اصلی آیفون را این روز میتوان نامید. روزی که ورود آیفون به بازار آمریکا موجب شگفتی همگان شد و سرنوشت تمام گوشی های همراه برای همیشه تغییر کرد.


ویژگی های اولین نسل آیفون آنقدر مورد توجه تحلیل گران و رقبای شرکت اپل قرار گرفت; که هنوز که هنوزه منبع اصلی دیگر شرکت های بزرگ در زمینه طراحی تلفن های همراه میباشد٬ اینک بعد از ۷ سال صفحه نمایش بزرگ تر (۴اینچ)٬ دوربین مقابل جهت مکالمه تصویری٬ سنسور اثر انگشت و سیستم کاملا بهبود یافته و فوقالعاده دوربین و از همه مهمتر سیستم عامل خارقالعاده iOS 7 ادامه دهنده راه آیفون ۲جی و ایده استیو جایز میباشند.

در نهایت هم یک ویدئو که توسط مجموعه PCWorld تهیه شده است را میتوانید مشاهده کنید که خبرنگار ها دقیقا ۷ سال پیش چنین روزی جلو اپل استور ها در حال مصاحبه با متقاضیان آیفون هستند.

Talkin’ to the iPhone line

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.