رشد تصاعدی استخدامهای فاکسکان برای تولید آیفون های جدید در سال جاری

رشد تصاعدی استخدامهای فاکسکان برای تولید آیفون های جدید در سال جاری

طبق سنت هر ساله هر چقدر به زمان رونمایی محصولات اپل، و مخصوصاً آیفون نزدیک میشویم شایعات و اخبار پیرامون آن بیشتر و گاهاً به واقعیت نزدیک میشود. و تاکنون شایعاتی که بیشتر به آن دامن زده شده است، طراحی جدید، با اندازه بزرگتر ۴.۷ اینچی و همچنین اولین محصول فبلت خود در اندازه ۵.۵ اینچی میباشد.
به گزارش جدید و منابع اقتصادی تایوانی، همکار و همراه همیشگی اپل در تولید محصولاتش یعنی فاکسکان در حال استخدام یکصد هزار کارگر برای بهبود در سرعت تولید آیفون ۶ میباشد، و گفته میشود Pegatron سازنده دیگر آیفون هم روند استخدام خود را برای پیش بینی تولید گوشی های هوشمند دیگر بالا ببرد. البته این افزایش استخدامها همیشه در زمان تولید یک محصول جدید چیز عجیبی نیست، اما این تعداد نیروی انسانی برای فکسکان یک رکورد جدید و شاید حاکی از تولید دو محصول جدید در کنار هم و عرضه در سال جاری باشد.
در حال حاضر فاکسکان وظیفه ساخت ۷۰ درصد از آیفون ۶ را برعهده دارد، که این منبع خبر ادعا میکند از ماه آینده تولید انبوه آن حتی در کنار فبلت ۵.۵ اینچی اپل آغاز خواهد شد.
همانطور که قبلا اخبار پیرامون محصولات موبایلی اپل منتشر شده بود، امسال اپل آیفون ۶ را در اندازه ۴.۷ اینچ با لبه های گرد و تقریباً شبیه طراحی آیپد ایر، و باز حدود ۲۰ درصد باریکتر از نسخه فعلی در شهریور ماه رونمایی و عرضه کند و اولین فبلت ۵.۵ اینچی اش را با مدتی تاخیر زمانی در دسترس قرار دهد.

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights