مشخصات احتمالی iPad Air جدید

این روز ها اخبار بسیاری راجع به محصولات آینده کمپانی اپل به گوش میرسید، شایعاتی مانند طراحی و امکانات نسل بعدی آیفون و یا محصول جدید پوشیدنی اپل بنام iWatch. اما تا به امروز در خصوص نسل بعدی آیپد ایر اخبار زیادی در دست نبود و تنها به این نکته اشاره شده بود که امکان دارد تمام نسخه های آیپد به سیستم Touch ID مجهز شوند، اما بالاخره چند روز پیش اولین شایعات پیرامون این دستگاه نیز منتشر شدند و به گفته منبع کره ای ETNews ساخت صفحه نمایش های مربوط به نسل بعدی آیپد ایر از همین ماه آغاز میشود و ساخت قسمت های دیگر دستگاه نیز مانند دوربین و … نیز بزودی شروع خواهد شد.

retina_ipad_mini_ipad_air_fake_mockup_hero

 

نسل دوم آیپد ایر به احتمال زیاد طراحی نسل پیشین خود را دنبال خواهد کرد و تغییراتی در این باره نخواهد داشت و کماکان با صفحه نمایش رتینا ۹.۷ اینچی عرضه خواهد شد.

اما مهم ترین قسمت کار یعنی سخت افزار نسل دوم آیپد ایر چه تفاوت هایی در بر خواهد داشت؟ بنا به گزارش های منتشر شده اپل قصد دارد دوربین پشت آیپد ایر را به مقدار ۸ مگاپیکسل افزایش دهد این در حالیست که در حال حاظر آیپد ایر دارای دروبین ۵ مگاپیکسلی میباشد. احتمالا در نسل دوم آیپد ایر از دوربین آیفون ۵۵ بهره گرفته شود که با وجود یک سنسور بزرگتر موجب بهبود کیفیت عکس برداری در فضاهایی با نور کم میشود.

اما این تمام ماجرا نیست و اپل در حال تهیه نسل جدید پردازنده های خود بنام A8 میباشد که در این نسل از آیپد ایر استفاده میشود. این امر موجب بهبود عمر باتری و عملکرد دستگاه در اجرا فرامین کاربر میشود و همچنین مقدمات لازم را برای مجهز کردن آیپد به Touch ID فراهم میسازد.

دقیقا مشخص نیست که چه زمانی از نسل دوم آیپد ایر و دیگر دستگاه ها رو نمایی میشود اما همونطور که قبلا اطلاع رسانی کردیم احتمالا در ماه اکتبر یا سپتامبر شاهد یک کنفرانس خبری از سوی اپل خواهیم بود و این دستگاه ها در همان روز به طور رسمی معرفی خواهند شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights