اپل در حال آزمایش iOS 7.1.2 میباشد

اپل در حال آزمایش iOS 7.1.2 میباشد

در حالی که نزدیک به ۹ روز تا شروع کنفرانس توسعه دهندگان اپل یعنی WWDC 2014 مانده است٬ به نظر میرسد اپل قصد دارد نسخه جدیدی از iOS 7 را قبل از معرفی iOS 8 عرضه کند. 
وبسایت معتبر Macrumors با انتشار تصویری از لاگ های سایت خود به این مورد اشاره کرده است که دستگاه هایی با سیستم عامل ۷.۱.۲ از این وبسایت دیدن کرده اند٬ دقیقا همان اتفاقی که برای iOS 7.1.1 افتاد٬ به نظر میرسد مهندسین اپل در تست های نهایی این نسخه هستند و بزودی شاهد عرضه آن خواهیم بود.


اگر اخبار مربوطه را دنبال کرده باشید iOS 7.1.1 دارای چندین باگ امنیتی بسیار مهم هست که لازم هست هر چه سریعتر اپل نسبت به رفع آن ها اقدام کند.

یکی از این باگ ها عدم کدگذاری فایل های پیوست شده در ایمیل ها میباشد که با به نفوذ به سیستم عامل میتوان به فایل ها و گزارش کامل کار های انجام شده دسترسی پیدا کرد٬ مورد دیگری که در چند روز گذشته بر سر زبان هاست٬ مشکل عدم کارکرد صحیح سرویس iMessage میباشد که در بعضی مواقع و با تعویض iDevice پیام ها دلیور نمیشوند که طبق گفته سخنگوی کمپانی اپل قسمتی از مشکل از سمت سرور های این شرکت میباشد و اقدامات لازم جهت رفع مشکل از سمت آن ها صورت گرفته است اما مشکلاتی در سیستم عامل نیز وجود دارد که برای رفع کامل این معضل لازم است آن ها نیز رفع شوند که بزودی در یک آپدیت نرم افزاری برطرف خواهند شد.

بنابراین با عرضه iOS 7.1.2 باید شاهد رفع مشکلات فوق در سیستم عامل باشیم.

اخبار جدید پیرامون این موضوع به مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. امید هستم

    ۵ خرداد ۱۳۹۳ ۵:۱۰ ب٫ظ

    امیدوارم مشکل شارژ دهی کم آیفون هم حل بشه
    هر شب باید گوشی رو بزنم توی شارژ

    ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights