مک بوک ایر های جدید فردا عرضه خواهند شد

همانطور که در هفته گذشته اعلام کردیم، انتظار می رود که فردا سری مک بوک ایر شاهد آپدیت کوچک سخت افزاری باشد. اخباری که لحظاتی پیش منتشر شده اطلاعات جدیدی را منتشر کرده و تاریخ ذکر شده برای عرضه این دستگاه ها فردا می باشد.

طبق اخبار منتشر شده این آپدیت بسیار کوچک خواهد بود. کد داخلی مدل ۱۱ اینچ و ۱۳ اینچ به ترتیب J41A و J43A خواهند بود که نشان از تغییر کوچک دارد و تنها یک حرف به انتهای کد مدل قبلی اضافه شده است.

همچنین گفته شده به طور مثال مدل پایه ۱۳ اینچ هم اکنون دارای پارت نامبر MD760LL/A می باشد و مدل جدید ۱۳ اینچ شاهد یک تغییر کوچک خواهد بود و پارت نامبر آن MD760LL/B خواهد بود.

گفته شده تغییر در زمینه پردازشگر این دستگاه ها خواهد بود و همچنین احتمال دارد ظرفیت های جدیدی برای ذخیره سازی در این مدل از سوی اپل معرفی شد.

پیش از این گفته شده بود که امسال شاهد یک مک بوک ایر ۱۲ اینچ با صفحه نمایش رتینا نیز خواهیم بود که آپدیت فردا ربطی به این موضوع نخواهد داشت و تا پایان سال باید شاهد عرضه این مدل باشیم.

احتمالا برای عرضه مدل های جدید امشب شاهد بسته شدن اپل استور آنلاین باشیم تا دستگاه های جدید وارد سایت شوند. همچنین گفته شده مدل های جدید هم اکنون به اپل استور های سراسر دنیا تحویل داده شده و از فردا برای فروش و نمایش موجود خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. اسپیتامس

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱:۳۲ ق٫ظ

    سپاس بابت خبر خوشحال کننده!

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights