احتمال عرضه نسخه نهایی iOS 7.1 در اواخر اسفند

همانطور که اطلاع دارید اپل در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳ اولین نسخه آزمایشی iOS 7.1 را برای iDevice های خودش عرضه کرد و اکنون که در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ هستیم ۵ نسخه از iOS 7.1 به صورت آزمایشی عرضه شده است که مفصل در تاپیک های جدا به قابلیت های هر نسخه پرداختیم. iOS 7.1 اولین آپدیتی برای iOS 7 بود که شروع به اضافه کردن قابلیت های جدید و بهبود قابلیت های قبلی کرد به همین دلیل دارای اهمین خاصی است که اپل در این آپدیت چه خواهد کرد و به دلیل اینکه تا کنون به صورت آزمایشی عرضه شده است خیلی از کاربران امکان استفاده از این نسخه را ندارد و شاید تمایلی به نصب نسخه های آزمایشی نداشته باشند, بنابراین اینکه چه زمان نسخه نهایی iOS 7.1 عرضه میشود دارای اهمیت زیادی است.

طبق گزاراشات یک منبع تایید نشده اپل قصد دارد نسخه نهایی iOS 7.1 را در روزی نزدیک به ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) عرضه کند. حال ممکن است زمان اصلی کمی جلوتر یا عقب تر از ۲۴ اسفند باشد اما میتوان اطمینان داشت که زمان عرضه چیزی در این بازه زمانی خواهد بود.

این منبع اگاه در ادامه آورده است که در iOS 7.1 علاه بر تغییرات گرافیکی و قابلیت های جدید کوچک, شاهد یک سیستم کاملا جدیدی برای مدیریت دستگاه ها خواهیم بود که این اجازه را به شرکت ها و مراکز آموزشی میدهد تا تعداد زیادی از iDevice ها را برای مجموعه خود مدیریت و همگام سازی کنند.

بنابراین تا قبل از عرضه نسخه نهایی باید شاهد نسخه های آزمایشی دیگری باشیم و در نهایت هم نسخه GM, که به مراتب اخبار این موضوع در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

166593

166591

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights