فروش iPhone 5s در چین به دست China Mobile آغاز می شود

فروش iPhone 5s در چین به دست China Mobile آغاز می شود

سرانجام بعد گذشت ۴ ماه از عرضه iPhone 5s شرکت اپل توانست همکاری خود را با بزرگترین اپراتور چین قطعی کند و از جمعه این هفته iPhone 5s در چین به صورت رسمی توسط اپراتور China Mobile به فروش خواهد رسید. 

تنها چند روز قبل از آغاز این فروش عظیم تیم کوک هم نظر خود را در این باره گفته است: 
ما با بازار چین آشنا هستیم … امروز آغازی دوباره برای ماست و این قرارداد به ما نشان می دهد کمپانی های بزرگ چگونه می توانند در آینده با یکدیگر همکاری کنند.

مدیر عامل China Mobile اعلام کرده که میلیون ها iPhone 5s توسط مشتریان سفارش داده شده است و بسیاری از افراد از مشتریان کنونی این اپراتور هستند. شرکت Foxconn ه تولید کننده این دستگاه است گفته شده ۱.۴ میلیون دستگاه iPhone 5s برای ۱۷ ژانویه به دست China Mobile خواهد رسید.

تیم کوک در ادامه گفته با آغاز این همکاری اپل می تواند به ۳۰۰۰ نقطه در چین آیفون را عرضه کند. این شرکت به ما کمک کرده تا به مکان هایی با بگذاریم که پیش از این آن ها را ندیده ایم. در ادامه هم گفته شد که اپل همیشه بهترین محصول را می سازد.

در نهایت اعلام شده که مدل های بعدی آیفون و همچنین مدل های Cellular آیپد هم توسط China Mobile عرضه خواهند شد که مانند کشور های دیگر، بازار چین هم به بازاری پرفروش برای اپل تبدیل شود.

China Mobile بزرگترین اپراتور دنیا می باشد که در حال حاضر ۷۶۰ میلیون مشترک تلفن همراه دارد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. Karen shomali

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ۹:۲۸ ب٫ظ

    میخواهم بدونم ارزش داره galaxy s5 رو بدم iphone 5s بگیرم

دیدگاه خود را ارسال کنید.