فروش ۱۰ میلیارد دلاری اپ استور در سال ۲۰۱۳

فروش ۱۰ میلیارد دلاری اپ استور در سال ۲۰۱۳

iOS-7-App-Store-teaser-004
اپ استور به طور قطع به عنوان یکی از بروزترین و منظم ترین فروشگاه های اپلیکیشن شناخته میشود. به همین دلیل روزانه تعداد زیادی از کاربران iOS با مراجعه به این فروشگاه برنامه و بازی های مورد علاقه خود را تهیه میکنند.
معمولا با پایان هر سال میلادی شرکت های بزرگ تجاری میزان درآمد و آمار های مربوط به سرویس های خود را منتشر میکنند تا کاربران و علاقه مندان خود را از وسعت و گسترش شرکت مورد علاقه شان آگاه سازند. 
امروز اپل در یک اطلاعیه میزان درآمد خود را از این فروشگاه عظیم (App Store) اعلام کرد, حدود ۱۰ میلیارد دلار درآمد ار فروش اپلیکیشن های موجود در این فروشگاه بدست آمده است. که در ماه آخر سال ۲۰۱۳ ( ماه دسامبر ) حدود ۳ میلیارد برنامه که درآمدی بالغ بر ۱ میلیارد دلار را شامل میشود از این فروشگاه دریافت شده است.

لازم به ذکر است که تمام این موفقیت ها را اپل باید مدیون برنامه نویسانی باشد که محصولات خود را برای پلتفرم iOS تولید میکنند. برای همین هم هست که اپل توسعه دهندگان خودش رو فوقالعاده خطاب میکند.
معاون ارشد خدمات اینترنتی و نرم افزاری اپل, Eddy Cue هم در همین باره از کاربران فوقالعاده اپل که سال ۲۰۱۳ را به سالی عالی برای این شرکت و سرویس تبدیل کردند تشکر میکند.

همچنین توسعه دهندگانی که برنامه های خود را برای فروش در اپ استور گذاشته اند در سال ۲۰۱۳ در مجموع ۱۵ میلیارد دلار درآمد داشته اند که رقم قابل توجهی میباشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.