اپل خبر از افزایش ۷۵% آیفون ۵s و کاهش ۳۵% آیفون ۵c میدهد

اپل خبر از افزایش ۷۵% آیفون ۵s و کاهش ۳۵% آیفون ۵c میدهد

001

گزارشات واصله از مرکز بررسی بازار NDP DisplaySearch حاکی از آن است که اپل به تهیه کنندگان گفته که از تولید آیفون ۵c کم کرده و تولید آیفون ۵s را افزایش دهند.

با استناد به به منابع معتبر شرکت طی یادداشتی که روز قبل منتشر کرد ادعا میکند که اپل درخواست تولید ۵c را ۳۵% کاهش و در مقابل تولید ۵s را ۷۵% افزایش داده است.

 

در گزارش آمده است :

” اختلاف فاحشی بین میزان فروش آیفون ۵s  و ۵c گزارش شده است و طی آخرین خبرها , منابع آگاه ما کاهش ۳۵% تولید آیفون ۵c  و افزایش ۷۵%  تولید ۵s را تآیید کرده اند.

در حالیکه سرنوشت آیفون ۵c هنوز مشخص نیست اما این موضوع نشان میدهد که آیفون ۵s بسیار خوب عمل کرده است که نشان دهنده قدرت سخت افزاری بالای اپل در دستگاه های جدید آن است. باید خاطر نشان کرد که آیفون ۵ برای سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ تولید شده بود ; پایان حیات آیفون ۴s نیز هنوز مشخص نیست زیرا هم اکنون در ماه برای حدود ۱ الی ۲ میلیون دستگاه درخواست خرید ثبت میشود و ضمنا به تازگی فروش آن در اندونزی آغاز شده است”

گزارش DisplaySearch شبیه به گزارش The Wall Street Journal, است که در آن به افزایش و کاهش ۵c/5s اشاره شده است.

البته صاحبنظران دنیای تکنولوژی همگی بر این که کاهش فروش آیفون ۵c نشان از عدم فروش موفق آن است اجماع دارند , البته دلایل معتبری نیز وجود دارد که این نظریه را رد میکند.

البته تا۲۸ اکتبر که اپل رسما میزان فروش آیفون را اعلام میکند , چیزی مشخص نیست. البته به نظر من اپل وجهه آیفون ۵s و ۵c را خراب نمیکند اما اگر میزان تفاوت به اندازه کافی بزرگ باشد .

چرا که نه؟

برچسب ها:

بدون برچسب

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights