اهالی دنیای وب چه از آیفون ۵s می گویند

اهالی دنیای وب چه از آیفون ۵s می گویند

اپل ساعاتی پیش از آخرین شوالیه حلقه به دست خودش رونمایی کرد. آیفون ۵s که نیامده لقب ارباب حلقه را به خود گرفت٬ در نگاه اول بسیاری از کاربران را جذب خود کرد. حال اجازه دهید کمی پای تحلیلگران دنیای وب را وسط بکشیم٬ تحلیل گرانی که در سالن کنفرانس اپل حضور داشتند و توانستند انگشتی در حلقه قدرت اپل کنند. 

Screen Shot 2013-09-11 at 4.40.11 AM

نویسنده سایت Verge

 

در واقع آیفون ۵ اس زیبا تر از آنچه که در تصاویر درز کرده به ما نشان داده شده بود است٬ یاقوت کبود بر روی دکمه Home به اندازه مدل های پیشین مقعر نیست اما برای داشتن سنسور اثر انگشت٬ این تغییر ضروری به نظر می رسید. دکمه Home حال تقریبا صاف و بدون انحنا است اما همچنان لمس آن احساس خوبی به کاربر می دهد. ما فرصت نکردیم که خود سنسور اثر انگشت را تست کنیم اما آنچه که در دست مردم دیدیم٬ نشان می داد که سنسور به سرعت و براحتی آیفون را آنلاک می کند.

 

نویسنده The Loop

 

آیفون ۵ اس اپل یک تلفن بسیار زیبا است. من بر طبق دستور المعملی که توسط آیفون برای دریافت اولیه اثر انگشتم ارائه می شد٬ پیش رفتم٬ سپس تنها لازم بود که انگشتم را بر روی سنسور قرار دهم و بعد از آن تلفن بسرعت آنلاک می شد. برای تشخیص اثر انگشت نیازی نیست که انگشت خود را بر روی سنسور فشار دهید یا آنرا تکان دهید

 

 

نویسنده TechCrunch

 

دکمه Home جدید نه تنها در عمل بسیار خوب و تحسین برانگیز است٬ بلکه در ظاهر با آن حلقه فولادی اش بسیار زیبا است و به طور قابل توجهی در زیبایی دستگاه موثر است. رنگ های جدید نیز بسیار زیبا هستند. رنگ خاکستری که جایگزین مشکی شده است به مانند گرافیت یا فولاد نمایان است٬ رنگ طلایی که پیش از این فکر می کردم آنرا دوست نخواهم داشت٬ حال می گویم زیبا است و به راحتی در چشم می نشیند.

 

 

نویسنده SlashGear

 

مطلقا راحت٬ شما می توانید بدون هیچ گونه لمسی در صفحه وارد آیفون خود شوید٬ حتی زاویه قرارگیری انگشت ها هم هنگام اسکن مهم نیست و این سنسور در هر شرایطی کار خود را انجام می دهد. 

 

 

نویسنده Wired UK

 

وقتی آیفون ۵ اس را در دست می گیرید از ظاهر آن هیجان زده نخواهید شد زیرا فرقی با نسخه قبل ندارد اما بعد از پانزده ثانیه که سنسور صرف خواندن اولیه اثر انگشتم کرد٬ بعد از هر بار لمس سنسور وارد صفحه خانگی آیفون شدم٬ این واقعا سخت است که بخواهیم بگوییم که سنسور بخوبی کار نمی کند.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.