انتشار تصویر دکمه هوم iPhone 5S با قابلیت اسکن اثرانگشت

در ماه های گذشته٬ تصاویر زیادی مربوط به قطعات داخلی iPhone 5s در نواحی آسیایی و شرکت های تولید کننده قطعات آیفون به بیرون درز کرده است.
مهم‌ترین قابلیتی که همهگان منتظر قرار گیری آن در نسل بعدی آیفون هستند٬ قابلیت اسکن اثرانگشت در دکمه هوم دستگاه هست٬ در روز های گذشته با انتشار تصاویری از کابل ها و دکمه هوم نسل بعدی آیفون٬ همه احتمال قرار گیری این سنسور را دکمه هوم رد کردند زیرا خبری از سنسور های قابلیت اسکن اثر انگشت در این قطعات وجود نداشت.
اما امروز سایت فرانسوی Nowhereelse.fr با انتشار تصاویری از دکمه هوم نسل بعدی آیفون احتمال پشتیبانی از این سنسور را تقویت کرد.

این قطعات دارای شناسه ۸۲۱-۲۰۹۲-۰۱ هستند که حالت معمول شرکت اپل برای شناسایی قطعات داخلی دستگاه ها است همچنین این کد شناسایی با توجه به تحقیقات صورت گرفته نشان دهنده این هست که در ماه ۲۹‌ام از سال ۲۰۱۳ یا اواسط مال جولای تولید شده است.

53ba85473aa46b3b952d17a80bab48b3

کابل متصل به این دکمه هوم خیلی پیچیده‌ تر از نسل کنونی آن هست که در iPhone 5 و تصاویری که در گذشته منتشر شده٬ است٬ در این تصویر جدید یک سطح مربع شکل و اجزای جدید دیگری وجود دارد که ممکن است متعلق به سنسور اسکن اثرانگشت باشد.

در نهایت انتشار این تصاویر تنها باعث سردرگمی بیشتر کاربران میشود زیرا اینکه آیا این تصاویر واقعا متعلق به ۵s است یا ۵c هنوز مشخص نیست و اینکه تشخیص دهیم کدام تصاویر واقعا سنسور اثر انگشت را در بر دارد هم کار دشواریست.

به همین دلیل باید تا روز ۱۹ شهریور (۱۰سپتامبر) که احتمالا تاریخ کنفرانس خبری اپل برای معرفی نسل های جدید آیفون هست صبر کرد تا واقعیت را دید!

منبع خبر: MacRumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights