ios 7 نهایی برای آیپد احتمالا با تاخیر عرضه خواهد شد

در کنفرانس جهانی برنامه نویسان٬ اپل از نسخه کاملا تغییر یافته ios رونمایی کرد٬ تغییرات در نسخه هفتم ios چیزی بیشتر عوض شدن یک رابط کاربری است و باید گفت که این سیستم عامل از بنیاد دگرگون شده است. همانطور که در طی کنفرانس wwdc 2013 شاهد آن بودیم٬ ios 7 اولین بار فقط در آیفون به نمایش درآمد و تا دو هفته بعد از ارائه اولین نسخه بتا نیز نسخه ای برای آیپد منتشر نشده بود٬ حتی سایت اپل نیز تاکنون تصویر درستی از ios 7 بر روی آیپد ها منتشر نکرده است. وقتی همه اینها را با هم در کنار ناپایداری نسخه های آزمایشی ios 7 روی آیپد ها می گذاریم متوجه می شویم که به نظر این نسخه هنوز برای آیپد در دست ساخت است و شاید راه طولانی تری برای رسیدن به یک نسخه پایدار برای آیپد ها نیاز است. براساس برخی گزارش ها که امروز منتشر شد٬ نسخه نهایی ios 7 برای آیپد ها شاید با چند هفته تاخیر عرضه شود. این تاخیر شاید تا زمانی ادامه یابد که این نسخه همراه با نسل جدید آیپد ها منتشر شود. 
برخلاف برخی باور ها٬ در صورت بروز این سناریو٬ شاید یک توفیق اجباری برای اپل در راه هست و یک وضعیت برد – برد برای اپل ایجاد خواهد شد. ios 7 در روز عرضه آیفون ۵s و ۵c همراه این آیفون ها منتشر خواهد شد٬ در فاصله معرفی آیفون ها و آیپد ها٬ اپل فرصت مناسبی برای تمرکز بر روی ios 7 نسخه آیپد خواهد داشت و هنگام معرفی آیپد های جدید٬ اپل با عرضه ios 7 برای آیپد٬ این امکان را به کاربران می دهد که سیستم عامل جدید با آن رابط کاربری محرک و پویایش را در آیپد های جدید تجربه کنند که این خود بر روی فروش ایپد های جدید تاثیر مثبتی خواهد داشت. 

 

 

 

از طرف دیگر٬ در بین آیفون ها به نظر آیفون ۴ توانایی مناسبی برای اجرای ios 7 را ندارد٬ بنابراین تحلیلگران پیش بینی کرده اند که ios 7 آخرین ورژن آیفون ۴ خواهد بود.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. حسين

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۰:۱۳ ق٫ظ

    سلام
    یه سوال می خواستم بپرسم که شما گفتید ای او اس ٧ برا ایفون ۴ خوب اجرا نمیشه و این اخرین نسخشه. برای ۴ اس هم همین طوره؟

    • i-Phone.ir Team

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۰:۱۷ ق٫ظ

      خیر به نظر فقط برای آیفون ۴ کمی سنگین هست٬ اما احتمال داره در نسخه های آینده و نسخه نهایی برای آیفون ۴ هم سازگار تر باشه

    • Sina

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۷ ب٫ظ

      خیر، اگر آیفون ۴ توان اجرای آی او اس ۸ را نداشته باشد به ۴ اس ربطی ندارد چون سی پی یو ی ۴اس از ۴ قوی تر است و با آن خیلی تفاوت دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید.