مایکروسافت Windows 8.1 Preview را منتشر کرد

win8.1

 

شرکت مایکروسافت، غول نرم افزاری جهان، امروز پیش نمایش بزرگترین آپدیت سیستم عامل خود یعنی Windows 8.1 را برای عموم مردم منتشر کرد.
این شرکت قبلاً اعلام کرد که ویندوز ۸.۱ برای دارندگان ویندوز ۸ از طریق فروشگاه ویندوز رایگان خواهد بود، اما امروز نسخه پیش نمایش را برای عموم کاربران منتشر کرد تا تگاه اجمالی بر ویژگیها و بهبودهای این نسخه داشته باشند.
ویندوز ۸.۱ دارای کاشی هایی در ۲ اندازه کوچک و بزرگ بوده و هنگام بالا آمدن با یک Start Screen سفارشی روبرو خواهید شد. برنامه ها و فایلها در سراسر این نسخه به صورت خودکار با PC و تبلت ها همگام (sync) خواهد شد. فروشگاه ویندوز دوباره طراحی شده و قابلیتهای جدید دیگری نیز اصافه گردیده اند.
این نسخه برای صفحات لمسی بسیار روانتر و کاربردی تر گردیده است, و ویژگیهای سفارشی در رابط کاربری ایجاد شده، قفل تصویری بهینه تر همراه با تصاویر ذخیره شده یا SkyDrive در شروع سیستم عامل و نمایش تصاویر به صورت اسلاید اضافه گردیده است، ویژگیهای بسیار محبوبی مثل جابجایی برنامه ها، استفاده از طیف وسیعی از رنگها در صفحه شروع، جستجوی بسیار قوی که از ماهها قبل توسط تیم Bing بر روی آن کار شده است،یکپارچگی بیشتر و سریعتر با سیستم ذخیره سازی ابری مایکروسافت یا همان SkyDrive جزو ویژگیهای بارز این نسخه میباشد.
دیگر ویژگیها تحت موارد زیر اضافه و بهینه سازی شده اند:

 

  • تنظیمات شخصی (Personalization)
  • قابلیتهای جستجو
  • برنامه ها و فروشگاه ویندوز
  • اتصالات ابری
  • تنظیمات PC
  • اینترنت اکسپلور ۱۱
  • بهبود قابلیتهای کیبورد و موس

این نسخه پیش نمایش برای عموم و به صورت رایگان توسط مایکروسافت در دسترس قرار گرفته است، لینکها هنوز فعال نیستند، اما میتوانید پس از انتشار، از لینک زیر مستقیم مایکروسافت دانلود نمایید:

 

 
 
 

برچسب ها:

دیدگاه ها ۱

  1. amoo milad

    ۶ تیر ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱ ق٫ظ

    سلام خدمت اساتید
    فایل رو دانلود کردم
    اما نصب نمیشه ، لطفا بررسی کنید

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights