عرضه نسل جدید قدرتمند مک بوک ایر در wwdc 2013

screen-shot-2013-06-05-at-1-08-25-pm

با نزدیک شدن به کنفرانس WWDC 2013, شایعات و اخبار مرتبط، نیز قوت گرفته و بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط یک منبع آگاه، بنظر میرسد اپل، در کنفرانس هفته آینده نسل جدید مک بوک ایر را معرفی و عرضه کند.
اوایل این هفته گزارشی رسید بود حاکی از اینکه اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه چهار مدل جدید مک در WWDC میباشد، و بر اساس پیش بینی ها این چهار مدل، محدود به مک بوک های پرو با صفحه نمایش رتینا و مک بوک های ایر خواهد بود. بر اساس گزارش سایت ۹to5mac، امروز لیست قیمت جدیدی وصول گردیده است که نشان میدهد با قیمت مک بوکهای ایر ۱۱ و ۱۳ اینچ کنونی تا حدودی مطابقت دارد.

 

 

همانطور که انتظار میرود، نسل جدید مکبوک ایر از ویژگیهای جدید همچون: استفاده از نسل جدید پردازنده اینتل با نام Haswell که اوایل این هفته توسط اینتل معرفی شد، بویژه اینکه این تراشه ها برای باریکترین و سبک ترین کامپیوتر اپل، بهبود در مصرف باتری را به ارمغان خواهد آورد:

 

نسل چهارم از پردازنده های اینتل، میواند به ۵۰ درصد عمر باتری، مخصوصاً در تماشای فیلم و گشت و گذار در اینترنت بهبود بخشد،انتظار میرود عمر مفید باتری در حالت فعال به ۹ ساعت و در حالت آماده بکار (Standby) بین ۱۰ تا ۱۳ ساعت، تنها با یکبار شارژ کامل، افزایش داشته باشد.

 

نسل جدید مک بوک ایر، مجهز به ۲ میکروفون نیز خواهد بود، و علاوه بر آن اعتقاد داریم که این دستگاه، نسل جدید تراشه پرسرعت wifi یعنی ۸۰۲.۱۱ac را نیز بهمراه داشته باشد. اوایل امسال، در یکی ازنسخه های آزمایشی OS X 10.8.4 ، پشتیبانی از چیپهای جدید Broadcom کشف گردید، که سرعت بالای wifi گیگابایت را به همراه داشته و این قابلیت، بهبود انتقال فایل و پخش فیلمهای با کیفیت بالا را به طرز چشمگیری افزایش خواهد داد. به طور تصادفی روز گذشته نسخه جدید این سیستم عامل X منتشر شد و نشان داد که این نسخه در مک بوک های جدید بکار گرفته خواهند شد.
باید اضافه کنیم که بر اساس حدس و گمانه زمانیها هفته آینده اپل، سه مدل از لوازم جانبی خود را نیز عرضه خواهد کرد: AirPort Extreme و ۲ مدل جدید Time Capsule که این نسل سازگار با ۸۰۲.۱۱ac بوده و همراه خوبی برای مک بوک ایر خواهد بود.

 

منبع خبر:

۹to5mac

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. Alisha Valentine

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۲۵ ب٫ظ

    مک‌بوک ایر جدید در حالی ارائه شده است که اپل عرضه لیون، جدیدترین سیستم عامل مکینتاش را آغاز کرده است و مک بوک ایر جدید تا حدودی نشانه‌هایی از ” لیون ” را هم در خود دارد از جمله: مرور کردن تمام برنامه‌های در حال اجرا بر روی صفحه فقط نیاز به یک حرکت ساده انگشت دارد.

  2. Delmar Aguilar

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۲۳ ب٫ظ

    این نوت‌بوک جدید تقریبا به همان نازکی مک‌بوک ایر است، اما شامل خصوصیاتی است که سایر مدل‌ها فاقد آن هستند، از جمله تکنولوژی نمایش رتینا. وضوح صفحه نمایش ۱۵ اینچی مک بوک پروی نسل بعدی ۲۸۸۰ پیکسل در ۱۸۰۰ پیکسل است، یعنی بالاترین وضوح تصویری صفحه نمایش یک نوت‌بوک تا به حال.

  3. Augusta Levine

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ۸:۲۳ ق٫ظ

    بعد از کریگ فدریکی که مَوریکس و ویژگی های جدید آن را معرفی کرد، فیل شیلر با بیان گرمش به روی صحنه آمد تا محصولات جدید اپل را معرفی کند و احیانا در آینه عقب اشاره ای به رقبا داشته باشد. اول از همه مک بوک ایر ۲۰۱۳. بدون مقدمه مانور شیلر روی عمر باتری مک بوک ایرهای جدید را شاهد بودیم که به لطف پردازنده جدید اینتل، هاسول، میسر شده. عمر باتری مدل ۱۱ اینچی از ۵ به ۹ ساعت و مدل ۱۳ اینچی از ۷ به ۱۲ ساعت افزایش یافته است که اگر در تست های عملی اثبات شود، فوق العاده خواهد بود. قدرت گرافیکی دستگاه ها نیز ۲ برابر، و سرعت گرافیک ۴۰% بهتر شده. وای-فای پرسرعت ۸۰۲.۱۱ac مورد بعدی است که به مک بوک ایر آمده و عملکرد آن ۳ برابر بهتر و سریع تر از مدل های قبلی است. مدل های جدید مک بوک ایر از امروز و با قیمت های سال ۲۰۱۲ به فروش خواهند رسید.

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights