آغاز عرضه نسل جدید آیپد از مرداد ماه و آیپد مینی در پاییز امسال

آغاز عرضه نسل جدید آیپد از مرداد ماه و آیپد مینی در پاییز امسال

همانطور که میدانیم، اواخر سال گذشته، اپل، معرفی آیپد مینی را در کنار بروزرسانی آیپد ۹.۷ اینچی خود انجام داد، و اکنون ناظران بازار بر این اعتقاد هستند که اپل، بروزرسانی این دو محصول خود را در کنار هم ادامه خواهد داد.

 

ipad_5_mini_ciccarese-800x600

 

گزارش جدید Digitimes ادعا میکند که ممکن است آیپد تمام صفحه نسل بعدی قبل از آیپد مینی و به فاصله چند ماه عرضه شود:

تولید نسل بعدی آیپد ۹.۷ اینچی در سه ماهه سوم یعنی مرداد ماه و با حجم حدود ۵ میلیون آغاز خواهد شد. و در همین حال با توجه پیش بینی زنجیره تولید تامین کنندگان تایوانی، تولید نسل بعدی آیپد مینی با چند ماه تاخیر، بین ماه سپتامبر و نوامبر، آغاز خواهد شد.

 انتظار میرود آیپد تمام صفحه نسل بعدی با یک طراحی مجدد قابل توجهی که نشانه هایی از طراحی آیپد مینی را به ارث خواهد برد، ۱۵ درصد نازکتر و ۲۵ تا ۳۳ درصد سبکتر از آیپدهای فعلی، تمام چشم ها را به سمت خود جلب کند.

Digitimes بر این باور است که دلیل به تعویق انداختن نسل بعدی آیپد مینی توسط اپل، تمرکز بیشتر برای طراحی مجدد آیپد ۹.۷ اینچی میباشد که محبوبیت بیشتری نسبت به آیپد مینی را دارد. اما شایعات دیگری هم حکایت از آن دارد که اپل به دنبال در اختیار گرفتن صفحه نمایش رتینا در نسل بعدی آیپد مینی میباشد. 
Ming-Chi Kuo تحلیلگر قابل اعتماد KGI، قبلاً گزارش داده بود که به احتمال زیاد، مشکلات فنی نسل بعدی آیپد مینی، باعث گردیده است که اپل آن را از جدول زمانی اصلی خود به نعویق بیندازد. بنابراین تا هفته بعد خواهیم کرد تا ببینیم آیا اپل در کنفرانس خود برای این دو محصول برنامه ی تدارک دیده است یا خیر!

 

 

منبع:

macrumors

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights