یکپارچه سازى Vimeo و Flickr با iOS 7

8f1e341af46804ffb08df9c6921855e3cached

همان طور که می دانید، اپل در حال یکپارچه سازى هر چه بیشتر سیستم عامل هایش با شبکه هاى اجتماعى مى باشد؛ که یکپارچه سازى iOS با Twitter و Facebook به ترتیب در سال ٢٠١١١ و ٢٠١٢ یکىاز نمونه هاى این فعالیت مى باشد. هم چنین از سال ٢٠١٢ میلادى اپلیکیشن iPhoto مک و iOS نیز با Flickr همگام و یکپارچه شده است.
هم اکنون اپل قصد دارد در iOS 7 یک تجربه ى کاربرى بى نظیر از شبکه هاى اجتماعى را براى کاربران رقم بزند؛ که این تجربه هرگز فراهم نخواهد شد؛ مگر با همگام و یکپارچه سازى سیستم عامل هاى محبوب خود با دو شبکه اجتماعى محبوب یعنى Flickr و Vimeo. 
ماجراى همگام سازى براى فلیکر، شبکه ى اجتماعى یاهو براى به اشتراک گذارى عکس، از این قرار خواهد بود: کاربر هر کجاى سیستم عامل که باشد میتواند از طریق منوى share تنها با یک لمس عکس مورد نظر خود را در شبکه اجتماعى فلیکر به اشتراک گذارد. اگر از اینستاگرام استفاده مى کنید، حتماً با گزینه آپلود در فلیکر مواجه شده اید. اپلیکیشن اینستاگرام به کاربر اجازه مى دهد تنها با sign-in شدن به اکانت فلیکر خود، عکس هاى مورد نظر خود را در این شبکه اشتراک گذارد. حتماً تا الان متوجه شده اید که اگر براى هر اپلیکیشن مجبور به sign-in مجدد باشید، این عمل بسیار خسته کننده خواهد شد! این جاست که یکپارچگى فلیکر با سیستم عامل به یارى شما مى آید و شما قادر خواهید بود تنها با sign-in از طریق اپلیکیشن تنظیمات دیفالت سیستم عامل، در همه ى اپلیکیشن ها به اکانت فلیکرتان متصل باشید.
هم زمان با حذف سرویس هاى گوگل از جمله YouTube از iOS کاربران هم چنان گزینه اى را براى به اشتراک گذارى فیلم خواهند داشت؛ که از این سرویس با نام Vimeo یاد مى شود. اگر به خاطر داشته باشید، اپل سال پیش سیستم عامل دسکتاپ خود یعنى OS X Mountain Lion را با Vimeo یک پارچه ساخت؛ پس انتظار مى رود Vimeo به زودى به iOS نیز بیاید.
هم چنان که شبکه هاى اجتماعى کوچکى از جمله Flickr و Vimeo با غول هاى بزرگى چون Facebook, Twitter و YouTube به رقابت مى پردازند، یکپارچگى و همگام سازى با iOS, راه را بیش از پیش برایشان هموار مى کند،

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.