iPhone 5S با Sim Tray در رنگ های متنوع!

دیروز عکس هایی روی سایت های خبری منتشر شد که حاکی از تغییرات اندک iPhone 5S نسبت به نسل حاضر آیفون بود. ولی همین عکس ها نشان می دهند که محل قرارگیری سیم کارت در رنگ های متنوع تولید شده است.

components-1-130516

عکس های بالا توسط یک منبع مورد اعتماد در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. نمی توان گفت که این عکس ها حقیقی هستند یا نه، ولی در هر صورت، از روی این تصاویر اطلاعات زیادی از نسل آتی iPhone دست گیرمان نمی شود.
البته با کمی دقت می توان به اطلاعات جدیدی دست یافت. در این تصاویر، محل قرارگیری سیم کارت با دو رنگ خاکستری و طلایی مات دیده می شود. اگر فرض کنیم این عکس ها واقعی هستند، می توان به این نتیجه رسید که نسل هفتم iPhone در رنگ هایی غیر از مشکی و سفید نیز عرضه خواهد شد. در ماه های اخیر شایعات بسیاری در این زمینه شنیده ایم. در این اخبار، رنگ های آیفون جدید را بین سه تا هشت رنگ عنوان کرده اند.
تا کنون، شایعات بسیاری از توانایی های iPhone 5S منتشر شده است. تصور این است که در این تلفن هوشمند چیزی بیش از یک سری بروز رسانی ساده انجام می گیرد. به احتمال زیاد، ویژگی های جدیدی به وارث آیفون ۵ اضافه می شود ولی ظاهر آن تفاوت چندانی نخواهد داشت.

components-2-130516

از سال ۲۰۰۷ تا الان، دو نسل از آیفون، بروزرسانی نسل های قبلی بودند، iPhone 3GS و ۴S. حرف S در ۳GS به مفهوم افزایش سرعت و در ۴S موکد سیری بود. اگر نام ۵S را قطعی بدانیم، S می تواند بیانگر امنیت (security) باشد. چرا که apple در حال کار بر روی دکمه هوم با قابلیت اسکن اثر انگشت است. این ویژگی، اجازه دسترسی به آیفون و خرید امن از طریق آن را به کاربر می دهد.
با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی iOS و iPhone حجم شایعات نیز افزایش چشمگیری داشته است. در ماه های گذشته ، تصاویر قطعاتی که ممکن است متعلق به آیفون نسل هفتم باشد به بیرون درز کرده است. این قطعات شامل موتور ویبره، قطعات دوربین و دکمه Home می شود.
البته برخی از این شایعات نیز مربوط به تاریخ رونمایی و عرضه یکی از محبوب ترین محصولات اپل می شوند. بسیاری بر این عقیده اند که تابستان زمان بسیار خوبی برای عرضه iPhone 5S است چرا که به این ترتیب، اپل بر خلاف Samsung به سمت برنامه منظم تری برای معرفی و عرضه آیفون سوق می یابد. 
البته Tim Cook مدیر عامل Apple، در آخرین کنفرانس از همه دعوت کرد تا این به شایعات پایان دهند. در مورد زمان انتظار برای عرضه هوشمندترین تلفن همراه جهان هم، تیم کوک به پاییز ۲۰۱۳ اشاره می کند. وی می گوید که این شرکت سوپرایزهایی برای آن بازه زمانی و همچنین سال ۲۰۱۴ دارد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights