گوگل از آینده درخشان Google Maps خبر میدهد.

MAPS-580-75

جدیدترین نقشه های گوگل برای IOS و اندروید در کنفرانس رونمایی شدند، بهبود رابط کاربری، نسخه ویژه تبلتها و خیلی موارد دیگر.
Daniel Graf مدیر نقشه های گوگل، در کنفرانس I/O در مورد نقشه های گوگل سخنرانی کرد. گراف در مورد کشف مکانهای جدید و بررسی آنها سخن گفت و از ارایه آنها برای اندروید و IOS با هدف تجاری و قابلیتهای ویژه همچون شبیه به نقشه های اجتماعی خبر داد، همچنین گراف گوشه کنایه ای به وضعیت نقشه های ضعیف اپل زد و یادآور شد که فقط نقشه های گوگل به صورت دقیق تر ارایه شده است.
و از جزییات دقیق نقشه های در تلفن های همراه خبر داد. ویژگیهای جدید دینامیک، رانندگان را از حوادث جاده ای خبر داده و انها را به مسیرهای درست و واقعی هدایت خواهد کرد، و ترافیک زمان واقعی نیز بهبود پیدا کرده است. نقشه های جدید برای دستگاههای تلفن همراه، تابستان امسال در دسترس قرار خواهد گرفت و برای تبلتهای آیپد و اندروید نیز بهبود خواهد یافت.

Jonah Jones طراح نقشه ها، در مرحله بعدی از آینده نقشه های گوگل یرای دسکتاپ سخن گفت. 
او گفت: یک نقشه که برای هر فرد ساخته شده است، یک نقشه که برای هر فرد به صورت سفارشی است و میتواند مکانهایی که برایش مهم است، نشان داده شود. مکانها به صورت بافتهای زیبا در دسترس قرار دارد و به مرور بهبود خواهد یافت.
نقشه های جدید ، شامل جستجو و کلیک کردن بر روی نقشه، حمل و نقل عمومی، مسیر رانندگی به طور مستقیم بر روی نقشه میباشد. تیم ما به این نتیجه رسید که با نگاه دقیق تر، تصاویر واقعی تری از زمانها روز و شب را در نقشه ها قرار دهیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. Delores R. Rich

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۹:۳۲ ب٫ظ

    Easy Google Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد.

  2. Jill Z. Shields

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۹:۲۹ ق٫ظ

    دست همگی درد نکنه . من نقشه تهران زوم ۱۵-۱۶ رو دانلود کردم . خیلی خوب بود فقط یه مشکلی هست ، چون تعداد فایل های این نقشه ها خیلی خیلی زیاده برخلاف حجم واقعی شون حجم روی دیسکشون بالاس (size on disk) . اگه از حجمشون هم چشم پوشی کنیم و مثلا رم ۱۶ داشته باشیم ، به خاطر حجیم شدن جدول FAT ، قسمت فایل های گوشی خیلی کند میشه و می شه گفت فلج می شه . علاوه بر این وقتی گوشی بالا می یاد کلی طول می کشه که کارت حافظه رو در دسترس قرار بده . برای این که تعداد فایل های نقشه ها پائین بیاد راه حلی نیست ؟ مخصوصا برای زوم های بالا مثل ۱۶ و ۱۷ . راستی نقشه های تاپیک http://forum.mobilestan.net/showthread.php?t=71163 به درد mgmaps نمی خوره ؟ تعداد فایل های نقشه هاش خیلی کمه و اصلا این مشکل رو نداره ؟ اکثریت میگن فقط تو برنامه های smartCom و OziExplorer می شه استفاده کرد ولی تو پست http://www.mobilestan.net/showpost.php?p=931539&postcount=11 گفته می شه تو mgmaps هم استفاده کرد . :۷: یادم رفت بگم ، من تو گوشی S8003 این کار رو کردم و هم نقشه رو نشون می داد و هم جامو پیدا می کرد . اینو گفتم که اونایی که این گوشی رو دارن بدونن جواب می ده . فقط باید تست کنید که قسمت GPS settings\GPS Settings\check valid time پیغام Validity:0 رو نشون نده . اگه این طوره از Download data داده ها دانلود کنید (حتی اگه قبلا این کار رو کردی) . برای اینکه بفهمید کارا درست انجام شدن و عیب از گوشی نیست برید تو قسمت GPS Position\Sattelite status ، وقتی بیشتر از دو ماهواره رو شناسایی شد (باید تو فضای آزاد یاشید) ، قسمت GPS position باید مختصات شما رو به صورت غیر صفر نشون بده .

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights