تیم کوک: سورپرایزهای بزرگی در پاییز امسال و سال ۲۰۱۴ در راهند

Apple-event-20111004-iPhone-4S-unveiling-Tim-Cook-closeup-001

تیم کوک در ادامه سخنرانی کنفرانس گزارش درآمد سه ماهه اول سال ۲۰۱۳، همچنین بر ارایه محصولات جدید و نوآورانه در سال جاری تاکید کرد:

کار ما برای ارایه محصولات واقعاً نوآورانه, بسیار دشوار است، و با چالشهایی در این مسیر مواجه هستیم، اما ما در حال کار با شریکان نزدیک خود بوده و در حال حاضر یک برنامه کاری بسیار هیجان انگیزی را پیش و رو داریم.

با توجه به سخنان کوک، اپل در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ سورپرایزهای زیادی را در فروشگاههایش ارایه خواهد کرد، او اینگونه بیان کرد ” سخت افزارهای جدید شگفت انگیز، نرم افزار و خدمات مرتبط” ، و تمام اینها در پاییز امسال خواهد آمد و همچنین تا سال ۲۰۱۴ ادامه خواهد داشت.
بر اساس سخنان تیم کوک، انتظار میرود امسال شاهد نسل پنجم آیپد به همراه آیپد مینی با طراحی جدید، آیفون ۵S و همچنین شایعه یک نسخه آپگرید آیفون مینی با صفحه نمایش رتینا، IOS7 و ارایه سرویس خدمات موسیقی موسوم به iRadio.
زمانیکه از تیم کوک صراحتاً درباره پاییز امسال سوال شد، او اینگونه جواب داد:

ما نمیخواهیم دقیقاً بیان کنیم، اما اکنون میگویم که واقعاً چیزهای بزرگی در پاییز امسال خواهد آمد و تا سال ۲۰۱۴ ادامه خواهد داشت.

همچنین علاوه خطوط تولید استاندارد همیشگی اپل، شایع است که دو پروژه جدید و بزرگ که خطوط تولید آن آغاز گشته است و آن iTV و iWatch میباشد، کوک در زمان پرسش و پاسخ تاکید کرد، حرکت روبه رشد ما در آینده شامل دسته ای از محصولات جدید خواهد شد:

سوال: آیا شما محصولات جدیدی را معرفی خواهید کرد؟
جواب: مسلماً بخشی از حرکت رو به رشد ما معرفی دسته ای جدید از محصولات خواهد بود.

سوال: ممکن است اینها را در سال آینده باشد؟
جواب: ما چهارچوب خاصی برای اعلام زمان آن نداریم.

با تاکید بر ارایه محصولات جدید اپل در پاییز امسال، پس تابستان امسال شاهد ارایه محصولی جدید نخواهیم بود و با توجه به اشاره های تیم کوک نسل جدید آیفون و آیپد، ممکن است در سپتامبر یا بعد از آن وارد بازار گردد.

 

 

منبع خبر:

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights