مشکلات عدیده کاربران با مک بوک های با صفحه نمایش رتینا

 

بنا به گزارشات اخیر، برخی از کاربرانی که اقدام به خرید مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا نموده اند، با مشکلات ناشناخته ای در سیستم خنک کننده، نظیر تغییر ناگهانی در سرعت فن های بکار گرفته شده در مک بوک مواجه شده اند.
این موضوع در ۲۷ صفحه سایت پشتیبانی اپل ، توسط کاربران درج گردیده است، با توجه به اینکه در این پدیده، هیچ کاربری پاسخی در رفع این مشکل بیان نکرده است،اپل در حال جمع آوری گزارشات مندرج میباشد و تا کنون هیچگونه پاسخ رسمی را اعلام نکرده اند.
یکی از کاربرانی که این مشکل را گزارش کرده است، با روشهای استاندارد اپل به صورت مرحله ای، مثل تستهای سخت افزاری در حال کار و روشهای دیگر نتوانسته است این مشکل را برطرف کند و هیچ راه حل دیگه ای ارایه نشده است. همچنین یکی از کاربران در یوتیوب بر این باور است که مشکل, هاردهای SSD Sandisk بوده که اپل به جای مدل اصلی سامسونگ جایگزین کرده است، یا برخی از کاربران این مشکل را در تجهیزات نهفته سامسونگ میدانند.
از آنجایی که همه کاربران این موضوع را آشکارا بیان نکرده اند، سایت MacNN با صحبتهایی که با یکی از آزمایشگاههای تست سخت افزار انجام داشته، برای این موضوع، هشت مدل از مک بوک های با صفحه نمایش رتینا مورد تست قرار گرفتند، ۵ عدد از این مک بوکها مجهز به هاردهای SanDisk و ۳ عدد مجهز به هاردهای Samsung میباشند، بعد از تست دور اول، مجددا هفت عدد از این مک بوک ها تحت تستهای سخت افزاری قرار گرفتند، این تستها دقیقا بر اساس مراحلی است که در انجمنهای تخصصی اپل برای تست در آزمایشگاهها ارایه شده است انجام گردید و در ۱۵ باری که این مک بوکها تحت بررسی قرار گرفتند این مشکل مشاهده نگردید.
اپل حاضر به تعمیر و یا تعویض دستگاههای مشتریانی است که به این نوع مشکلات برخورد کرده اند میباشد. با توجه با گزارشات منتشر شده در سایت پشتیبانی توسط کاربران ، اپل از این مشکل آگاه است. 
مک بوک پرو با صفحه نمایش رتینا، قبل از این، متهم به طراحی ضعیف سیستم خنک کننده،گشته بود.

 

منبع خبر: 

MacNN

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights