گذر فروشگاه ویندوز ۸ از ۲۰ هزار اپلیکیشن

با گذشت یک ماه از عرضه ویندوز ۸ ٬ براساس گزارش سایت WinAppUpdate ٬ تعداد اپلیکیشن های فروشگاه ویندوز ۸ از مرز ۲۰ هزار عدد گذشت. دقیقا مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی افتاده است اما دیروز براساس چند توییت از سایت WinAppUpdate این خبر منتشر شد . 

البته همه این اپلیکیشن ها برای همه کشور ها و زبان ها در دسترس نیسند٬ و هر کاربر ممکن است بنا بر میلیت و زبان خود با عدد کمتری از این تعداد روبرو شود. به طور خلاصه بیش از ۲۰ هزار اپلیکیشن در فروشگاه موجود است که چیزی بیش از ۱۸ هزار عدد از آنها بصورت رایگان در دسترس است ( در حدود ۸۷ درصد ). ۱۳ هزار عدد از این اپلیکیشن ها در آمریکا٬ ۱۴ هزار عدد در کانادا و ۱۱ هزار عدد در بریتانیا برای دانلود موجود است.
براساس* آخرین گزارش این سایت در ۵ نوامبر٬ ۱۲,۸۹۵ اپلیکیشن در فروشگاه ویندوز ۸ قرار داشت. یعنی به عبارتی ۷,۷۱۵ اپلیکیشن در ۱۷ روز گذشته به این فروشگاه اضافه شده است٬ بصورت دقیق تر روزانه ۴۵۳ اپلیکیشن در این فروشگاه تایید شده است. با این نرخ رشد٬ ویندوز ۸ به آسانی از مرز داشتن ۳۰ هزار اپلیکیشن تا پایان سال می گذرد و حتی شاید این میزان به ۴۰ هزار اپلیکیشن نیز نزدیک شود. 
در نزدیکی فصل خرید آخر سال هستیم و همه کمپانی ها خود را آماده این فروش گسترده کرده اند. در این فصل تعطیلات میلیون ها دیوایس مبتنی بر ویندوز ۸ فروخته خواهد شد و این رشد تعداد اپلیکیشن ها می تواند کمک به سزایی در فروش بیشتر این دیوایس ها کند. 
هرچند که اخباری پیرامون فروش پایین دیوایس های ویندوز ۸ و آپگرید ها به ویندوز ۸ منتشر شده اما به نظر مایکروسافت پیرامون گسترش و پیشرفت اپلیکیشن ها در ویندوز ۸ بسیار خوب عمل کرده است و این نشان دهنده آن است که این شرکت هنوز امید زیادی به این سیستم عامل نوپا دارد.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۰

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights