فروش بزرگ ولی نه چندان تعجب آوری که از آیفون نسل بعد انتظار می رود

فروش بزرگ ولی نه چندان تعجب آوری که از آیفون نسل بعد انتظار می رود

 

 

  1. با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون نسل بعد در روز های آتی، انتظار می رود که شاهد بزرگ ترین رو نمایی در تاریخ وسایل الکترونیکی از سوی اپل باشیم. هر چند با توجه به قطعات و اطلاعات درز شده در این مورد، احتمالا غافلگیری بزرگی در راه نخواهد بود.

    مطمئنا وسیله ای که همگی آن را با نام “iPhone 5” قلمداد کرده ایم، بزرگ ترین به روز رسانی خواهد بود که وسایل الکترونیکی مصرفی در طول تاریخ به خود دیده اند؛ توسط بزرگ ترین شرکت الکترونیک حال حاضر… اپل. با احتساب آغاز فروش آیفون جدید در پایان سپتامبر، اپل می تواند بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون عدد را در سه ماهه ی مالی جاری به فروش برساند.

    همچنین انتظار می رود اپل از آیفون جدید، مهم ترین ارتقا و به روز رسانی را به نمایش بگذارد: ارتباط رادیویی بهبود یافته ی ۴G LTE ، صفحه نمایش ۴ اینچ بزرگ تر با ظاهر جدید.

    جدول زیر نمایش دهنده ی عملکرد سهام اپل در بازار بورس، ۶ ماه قبل و بعد از عرضه ی آیفون ها است.

    انتظار داریم که نتایج جدول بالا به چرخه ی به روز رسانی بزرگی که باید در برهه های زمانی مختلف در ارزیابی شرکت اپل منعکس می شود، تعمیم داده شود. به عبارت دیگر، ما به هر گونه فروش پایین در حول و حوش عرضه ی آیفون جدید به عنوان یک فرصت خرید مجدد نگاه می کنیم.

    در این هفته هر گونه افت در سهام اپل ممکن است از نبود شوق و غافلگیری در عرضه ی آیفون جدید نشأت بگیرد. حال، با وجود تمام اطلاعاتی که از ویژگی های آیفون جدید داریم، بعید به نظر می رسد که در کنفرانس روز چهارشنبه، اپل به طرز خوشبینانه ای ما را هنگام معرفی ویژگی های آیفون جدید غافلگیر کند.

    با توجه به گفته های مطرح شده درباره ی آیفون جدید، امسال شایعات مهمی ما را در حدس طراحی نسل بعدی آیفون یاری می دهند از جمله صفحه نمایش بلند ۴ اینچ و کانکتور داک ۹ پین و همچنین به نظر می رسد پشت آیفون جدید دارای بدنه ی دو تکه از جنس آلومینیوم و شیشه باشد.

    قطعاتی که ادعا می شود به آیفون جدید مربوط هستند، به صورت تصویری با طراحی آیفون ۴S ، ۴ و ۳GS مقایسه شده اند. این مشاهده ها نشان می دهند که آیفون جدید حتی کوچک تر از آن ها نیز می باشد.

    بررسی ها نشان می دهد که معرفی آیفون های قبل، تأثیر کمی بر ارزش سهام اپل دارد. به این ترتیب که این مقدار به طور متوسط یک روز بعد از معرفی، بالای ۱ درصد، بعد از ۵ روز فروش نیز بالای ۱ درصد و بعد از یک ماه، کمتر از ۲ درصد بوده است. این مقدار در دراز مدت به حدود ۳ درصد در سه ماه بعد از معرفی و به مقدار بزرگ و قابل توجه ۲۴ درصد در طی ۶ ماه رسیده است. به این معنی که زمانی که خریداران و سهام داران پی به قدرت واقعی آیفون جدید معرفی شده برده اند، مقدار سهام اپل رشد چشمگیری به خود دیده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۲

  1. a111

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱:۵۷ ب٫ظ

    متن نداره؟فقط یه عکسه؟

    • i-Phone.ir Team

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۶:۳۵ ب٫ظ

      چرا دوست عزیز. متن هم داره

دیدگاه خود را ارسال کنید.