مروری برای دادگاه اپل و سامسونگ

در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون جنگ جدید اپل و سامسونگ منتشر شد. اکنون به نظر میرسد تیم حقوقی سامسونگ توسط قاضی دادگاه ناحیه جنوبی آمریکا،Lucy Koh، به شدت مورد مواخذه قرار خواهد گرفت. همان طوری که حدس می زنید، این مسئله به “الگوبرداری اپل از سونی در طراحی آیفون” بر می گردد. تقریبا یک هفته است که این ادعا توسط Samsung مطرح شده است.
توجیح اپل برای طراح های Shin Nishibori این گونه است:

 
این طرح ها صرفاٌ یک بازی بودند برای این که نشان داده شود چگونه می توان روح طرح های سونی و Apple را برای طراحی یک تلفن در هم آمیخت.
 
 

سامسونگ مدعی است که:

 
این طرح ها نشان می دهند، اپل در طراحی آیفون از طرح های یک شرکت دیگر استفاده کرده است. و این دقیقا همان چیزی است که اپل ما را به آن متهم کرده است.
 
پس از آن، اپل نمونه اولیه ای به نام “Purple” را برای دادگاه و عموم فاش کرد که تاریخ آن به قبل از طرح “Jony” برمی گردد. به این ترتیب، ادعای سامسونگ در دادگاه نفی شد. قاضی Koh دستور داد:

 

سامسونگ اجازه ندارد این اسناد و مدارک و هم چنین اسناد مربوط به طرح سامسونگ در سال ۲۰۰۶ موسوم به F700 را به صورت علنی در اختیار خبرگزاری ها قرار دهد.

طرح اخیر سامسونگ بسیار شبیه به آیفون است. تصویری از این طرح را AllThings D همراه با بیانیه ای از طرف سامسونگ منتشر کرد.
 
 
این بیانیه موبوط به دسامبر ۲۰۰۶ است. به نظر سامسونگ این بیانیه و عکس بالا برای اثبات ادعای این شرکت کافی است . سامسونگ ادعا می کند:

 

ما قبل از اپل، بر روی تلفنی شبیه به آیفون کار می کردیم.

با نفی ادعای سامسونگ، تیم حقوقی این کمپانی کره ای، این اسناد را در اختیار خبرگزاری ها گذاشتند تا شاید به این طریق پیام سامسونگ را به گوش همه برسانند. اکنون قاضی Koh متوجه این موضوع شده است. به نقل از AllThings D قاضی Koh اعلام کرده:

 

به آقای Quinn (وکیل سامسونگ) بگویید همین امروز می خواهم او را ببینیم. می خواهم بدانم چه کسی در میان تیم حقوقی سامسونگ، این اسناد را در اختیار مدیا گذاشته.

این کار سامسونگ اصلا هوشمندانه نبود و بعید نیست عواقبی را برای سامسونگ به همراه داشته باشد. قاضی Koh مچ وکلای سامسونگ را به موقع گرفت. و این تازه اول راه است. فردا Phil Schiller برای پاسخ به سوالات به جایگاه می رود.

برچسب ها:

دیدگاه ها ۳

  1. علی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ۸:۵۵ ب٫ظ

    مشکل بین یک شرکت آمریکایی و یک شرکت کره ای که قراره توسط یک قاضی آمرکایی قضاوت بشه. خوب معلومه حق به شرکت آمریکایی داده میشه…

  2. alisa72

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۰۳ ب٫ظ

    dadashe man unja iran nis k? parti bazi dashte bashan. to ham delet khsheha khodae

  3. mohammad

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۴۲ ب٫ظ

    ۳ bar title ro avaz kardid
    khob hamoon aval dorost benvisid
    🙂

دیدگاه خود را ارسال کنید.


 

Verified by MonsterInsights