اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آشنایی با اصول طراحی سایت مجدد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آشنایی با اصول طراحی سایت مجدد

    آشنایی با اصول طراحی سایت مجدد

    اگر مقاله های گذشته ما را دنبال کرده باشید در مورد باز طراحی سایت و این که زمان مناسب برای انجام آن چه موقع است به نکاتی اشاره کردیم البته تعدادی از موارد باقی ماند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم همراه ما بمانید. از جمله کاربردی ترین و بروز ترین مقالات وب سایت ایده سافت می توان به طراحی سایت کارخانجات اشاره نمود که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.



    چه زمانی نیاز به طراحی سایت مجدد داریم ؟

    طراحی قدیمی و از مد افتاده
    یکی از مهم ترین دلایلی که برای باز طراحی وب سایت به آن اشاره می شود قدیمی بودن و از مد افتاده بودن طراحی سایت است دنیای برنامه نویسی و گرافیک روز به روز در حال پیشرفت است و وظیفه ی شما به عنوان یک مدیر این است که همگام با پیشرفت تکنولوژی در حرکت باشید پس اگر طراحی سایت شما مربوط به چند سال قبل است دیگر طرفداری ندارد و بهتر است به باز طراحی آن بپردازید.
    نرخ تبدیل پایین
    تبدیل به فرآیندی گفته می شود که طی آن بازدید کننده اطلاعات خود شامل ایمیل و شماره تلفن و ... را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید عملیات بازاریابی را بر روی وی انجام دهید تبدیل می تواند شامل یک ثبت نام، دانلود فایل و حتی خرید محصول باشد اگر روزانه 100 نفر وارد سایت شما شوند و از این تعداد 10 نفر مشخصات خود را در طراحی سایت شما ثبت کنند نرخ تبدیل شما 10درصد می شود اگر نرخ تبدیل شما خیلی پایین است یا تبدیلی صورت نمی گیرد بهتر است نسبت به باز طراحی سایت خود اقدام کنید.
    نداشتن رتبه ی خوب در سئو
    یکی از نکاتی که باید در طراحی سایت تهران به آن توجه کرد سئو فرندلی بودن یا طراحی سایت براساس اصول سئو است امروزه حتی سایت های بسیاری یافت می شود که با این که تلاش زیادی برای سئوی آنها صورت ی گیرد رتبه ی خوبی نمی گیرند این طراحی سایت ها احتمالا مشکلاتی در طراحی دارند که باعث می شود به خوبی ایندکس نشوند و رتبه ی خوبی نگیرند سرعت کم، تجربه ی کاربری ضعیف، کد نویسی اشتباه و نرخ خروج بالا از جمله این مشکلات محسوب می شوند.
    یو ایکس یا تجربه ی کاربری نامناسب
    برای این که ببینید تجربه ی کاربری در شرکت طراحی سایت شما خوب است یا نه باید ببینید کاربران در بخش های مختلف مانند ثبت نام، خرید و ... زیاد سوال می پرسند یا خیر اگر تعداد سوالات زیاد است نشان می دهد که طراحی سایت شما با تجربه ی خوب کاربری همراه نیست و لازم است آن را بازنگری کنید طراحی سایت شما باید کاملا آماتور باشد و تمام بخش ها شفاف و ساده باشد.
    بهترین شرکت طراحی وب سایتساخت سایت وردپرسساخت سایت وردپرسبهترین شرکت طراحی وب سایت
    لیست شرکت های طراحی وب سایت ، ساخت سایت وردپرس






صبر کنید ..
X