اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

شبیه ساز پرواز

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • شبیه ساز پرواز

    شبیه ساز پرواز سیستمی است که برای تقلید (یا شبیه سازی) رفتار هواگردها به ویژه هواپیما ساخته می شود. شبیه ساز پرواز از حد بازی های کامپیوتری تا دستگاه های بزرگ چند میلیون دلاری ساخته می شود. شبیه سازهای قدیمی عمدتاً سیستم های مکانیکی و الکترومکانیکی بودند. با پیشرفت فناوری رایانه و کاربرد نرم افزار، شبیه سازهای امروزی توانائی تقلید تقریباً تمام جنبه های پرواز هواپیما را دارند.
    از شبیه ساز پرواز برای تربیت خلبانان و نیز پژوهش استفاده می شود. نرم افزارهای شبیه سازی نیز برای رایانه های شخصی ساخته شده است.
    شبیه ساز پرواز در دو نوع صنعتی و معمولی در بازارهای جهان موجود است، صنعتی همان شبیه سازهای پروازی می باشند که شرکت های هواپیمایی و آموزشگاه های خلبانی آن را تهیه می کنند که ظاهری مکانیکی دارند و دارای جک یا بدون جک می باشند که خلبانان و دانشجویان را برروی آنان آموزش می دهند.
    شبیه ساز پرواز معمولی همان نرم افزاری است که برروی کامپیوتر و لپ تاپ قابل نصب است و کاربران می توانند افراد عادی جامعه باشند و کسانیکه تمایل دارند تجهیزات اضافی مانند: یوک (فرمان هواپیما)، پدال، تراتل (دسته گاز هواپیما) و … را داشته باشند می توانند آنها را تهیه نمایند.
    در ایران نرم افزار شبیه ساز Prepar3D یا شبیه ساز ایکس بسیار پر طرفدار است.

  • #2
    Hiện nay chúng tôi cung cấp Buôn Com Bào Cỏ Chính hảng Giá tốt nhất:


    1. Phần mềm bóng da, chuyên nghiệp bet kèo lời giá, 0 giá, lỗ -1, -2 giá.
    2. Phan mem Buon Com chay tốt trên đường truyền cáp mạng (cáp quang) sử dụng Ip ở nhà , nếu máy ở nhà tốc độ mạng kém thì chỉ cần nâng cấp lên hoặc chỉ cần thuê VPS là có thể bet kèo tốt.. BC có thể sử dụng được trên Máy chủ VPS Đài Loan, VPS Taiwan, VPS Hồng Kông, VPS Việt Nam tốc độ cao.





    BC là phần mềm chuyên buôn com bong88 và SBO
    Tỷ lệ trực tuyến quét:
    _ Latest Version of BC

    _Phân tích thông qua máy chủ của chúng tôi để đặt cược hơn
    _Chỉ cần một tài khoản SBOBET & IBet để bắt đầu cá cược
    _Bet kèo nhanh hơn tốc độ chuẩn, ít contra hơn
    _Phân tích thông qua BC của chúng tôi để đặt cược tốt hơn
    Và BC có nhiều tính năng ...
    _Dễ dàng cài đặt và thân thiện với người sử dụng
    from
    www. baoco.coo.me and install again

    Website: www. baoco.coo.me

    نظر


    • #3
      شبیه ساز پرواز و یا همان Flight Simulator یک برنامه ی نرم افزاری دقیق و واقعی است که دارای تمامی کشورهای جهان – شهرها – فرودگاه ها و انواع هواپیماهای مسافربری و جنگنده و همچنین دارای انواع بالگردها می باشد.

      نظر

      صبر کنید ..
      X