اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تغییر استراتژی اپل؛ افزایش تولید آیفون 11 و کاهش تولید مدل های پرو

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تغییر استراتژی اپل؛ افزایش تولید آیفون 11 و کاهش تولید مدل های پرو

    آمار فروش خانواده آیفون 11 تا پایان سال جاری میلادی به بیش از 70 میلیون دستگاه خواهد رسید و حالا اپل تصمیم گرفته با تغییر حجم تولید مدل های این خانواده، خودش را با نیاز بازار هماهنگ کند.

    «جون ژانگ» از مؤسسه «رزنبلت سکیوریتیز» که به تحلیل های بدبینانه از کسب و کار اپل معروف است، می گوید این شرکت فروش 70 میلیونی تا پایان سال را تا حد زیادی مدیون آیفون 11 است که قیمت معقول 700 دلاری دارد. طبق آمار موجود، اپل از زمان عرضه این گوشی در ماه سپتامبر تاکنون 12 میلیون دستگاه از این مدل را به فروش رسانده که در مقایسه با مدل قبلی یعنی آیفون XR افزایش 15 درصدی را نشان می دهد.
    کلینیک لیزر موهای زائد
    فروش بسیار خوب آیفون 11 در مقایسه با دو برادر «حرفه ای» اش باعث شده تا اپل حجم سفارشات خود را تغییر دهد. در حال حاضر سفارش آیفون 11 به اندازه 1.6 میلیون دستگاه بیشتر شده است.

    ژانگ جزئیات بیشتری از عملکرد گوشی های جدید اپل در بازار اعلام نکرده، اما آخرین گزارشات نشان می دهند این خانواده فروش فوق العاده ای را در بازار چین تجربه می کنند و سفارش آیفون در این کشور در ماه سپتامبر 230 درصد افزایش داشته است. محبوبیت خانواده آیفون 11 در اروپا، ژاپن و استرالیا هم سهم بازار اپل را تا حد زیادی افزایش داده است.

    تحلیلگر چینی همچنین می گوید آیفون 11 پرو و پرو مکس به اندازه کافی در بازار موبایل ندرخشیده اند. آمار فروش این دو مدل در مقایسه با نسل قبل یعنی آیفون XS و XS مکس در مدت مشابه حدود 15 درصد کاهش دارد و به همین دلیل، اپل حجم تولید این دو گوشی را تا 2 میلیون دستگاه کاهش خواهد داد.

    با در نظر گرفتن تمام جوانب، به نظر می رسد حجم کلی سفارشات آیفون همچنان ثابت خواهد ماند و فقط تمرکز از روی مدل های حرفه ای به مدل ارزان قیمت یعنی آیفون 11 منتقل شده است.
صبر کنید ..
X