اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ميز گرد هاي تخصصي

Collapse
این تاپیک مهم علامت‌گذاری شده است.
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • ميز گرد هاي تخصصي

    با سلام خدمت كاربران محترم انجمن تخصصي ايفون
    در اين بخش سعي داريم بعد از اين تشكيل ميز گرد هاي فني/تخصصي به سوالات شما دوستان در خصوص موضوعاتي كه با زمينه "انجمن تخصصي ايفون" همسو است را با همكاري كساني كه در اين زمينه صاحب نظر هستند به شكلي تخصصي طرح كنيم .
    اين انجمن مكاني براي گرد اوري اين تاپيك ها خواهد بود و اين تاپيك محل اعلام تارخ و زمان اين ميز گرد ها.
    شما كاربران محترم ميتوانيد پيش از شروع اين ميزگرد ها سوالات خود را در زمينه بحث مورد نظر براي مجري بفرستيد تا ايشان بر در صورت امكان در ميز گرد مطرح كنند.

  • #2
    اولين ميز گرد تخصصي "انجمن تخصصي ايفون " در مورد ايفون نيست!
    اين ميز گرد در روز دوشنبه ٢٧ دي ماه ساعت ٢٢ به وقت تهران برگزار ميشود .
    مجري اين ميز گرد بنده (paj) خواهم بود و از دوستانم roozbeh7000و oosin و saeedm_99خواهش كردم كه به بنده وقتشون رو بدن تا بتونيم به دغدغه بسياري از علاقه مندان به محصولات اپل در ايران پاسخ مناسبي به يك سوال بدهيم.سوال اين است:

    محتوای مخفی - انجمن تخصصی آیفون

    از همه دوستان درخواست ميكنم در اين ميزگرد به ما بپيوندند.

    نظر


    • #3
      با سلام
      ميز گرد دوم انجمن تخصصي ايفون علارغم اين كه متخصص ترين افراد انجمن را به عنوان مهمان در خودش ميبينه ليكن ميزگرد تخصصي فني نيست!
      در طول دو سال اخير بارها از جانب ياران وفادار انجمن از ما سوال شده بود كه اين انجمن از كجا شروع شد و به كجا ميره؟ بارها نزديكان ما پرسيده بودند كه ادمين هاي انجمن با چه نبتي اين مجموعه را راه انداختن و در نظر دارند به كجا برسانند ؟ اساسا اينه كي هستن؟؟
      فرصتي شد كه از سه ادمين انجمن onfuve,siavash,mdrs2 درخواست كنم چند ساعتي از وقت خود را به ما بدهند تا ما و شما دوستان بتوانيم پاسخ اين سوالات را مستقيما از خودشان بگيريم.
      به همين لحاظ مقرر شده بنده به عنوان مجري ساعت ٢٢:٠٠ روز چهارشنبه ٦ بهمن ١٣٨٩ اين عزيزان را در ميزگرد تخصصي دوم انجمن ميزباني كنم .
      شما كاربران عزيز ميتوانيد سوالات خود را از اين عزيزان به صورت پيام خصوصي براي بنده بفرستيد تا در فرصت ايجاد شده با ايشان مطرح كنم.

      نظر

      صبر کنید ..
      X