اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نسخه نهایی آفیس 2016 برای مک منتشر شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نسخه نهایی آفیس 2016 برای مک منتشر شد

    مایکروسافت اوایل امسال نسخه آزمایشی آفیس ۲۰۱۶ را برای مک با قابلیت های جدید و البته لباسی زیبا و تازه منتشر کرد, سرانجام بعد از گذشت چندین ماه, نسخه نهایی این مجموعه روز گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت. پیش از هر چیز باید بگوییم که همانطور که براساس استراتژدی جدید مایکروسافت حدس می زدیم, آفیس ۲۰۱۶ در حال حاضر تنها برای کاربرانی قابل استفاده است که اکانت آفیس ۳۶۵ داشته باشند, این اکانت که اجازه استفاده از آفیس در مک و آیپد را به کاربران می دهد ۹۹.۹۹ دلار در سال و یا ۹.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.
    در نسخه های آزمایشی این مجموعه دیدیم که آفیس به طور کاملی به شبکه های ذخیره کلاد در ارتباط است و به راحتی می توان لینک مستقیمی از سرویس هایی مانند گوگل درایو یا وان درایو در آفیس پیدا کرد و البته استفاده ویرایش به صورت زنده در پلتفرم های مختلفی مانند مک, آیپد و پی سی نیز امکان پذیر است.
    هر سه اپلیکیشن اصلی آفیس در نسخه نهایی, نسبت به نسخه های پیشین با بهبود هایی در کارکرد و کارایی مواجه شده اند و البته نیازی به اشاره نیست که آفیس ۲۰۱۴ ژست های حرکتی مک را کاملا ساپورت می کند.
    و اما در نهایت, آفیس ۲۰۱۶ نیز برای خرید یکباره ( بدون نیاز به اکانت آفیس ۳۶۵ ) در دسترس خواهد بود, اما برای آن می بایست تا سپتامبر امسال صبر کنید.


    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X