اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ثبت حرکات شما توسط تلفن های آندرویدی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • ثبت حرکات شما توسط تلفن های آندرویدی

    چند روزی است که بحث ثبت حرکات کاربران ios در فرم ور 4 یک بحث داغ در بازار تلفن های همراه شده است . شاید خیال کنید خوب از این پس تلفن های آندرویدی مطمئن تر خواهند بود , اما متاسفانه به این شکل نیست .
    به گفته وال استریت ژورنال , محققان امنیتی پس از اتمام پرونده ios این بررسی را بر روی آندروید انجام دادم . جواب نتایج در آندروید بسیار بدتر از ios بود . همانطور که می دانید اطلاعات بصورت کد گذاری شده در ios ذخیره می شود و به نوعی اطلاعات در اختیار شماست ولی در آندروید وضعیت به مراتب بدتر از این است . اطلاعات در تلفن های آندرویدی چندین بار در یک ساعت به سرور های گوگل فرستاده خواهد شد و از دسترس شما خارج می شوند .
    یا شما در ios میتوانید به براحتی با خاموش کردم Location Servise میتوانید جلوی انتشار این اطلعات رو بگیرید ولی در آندروید به این شکل نخواهد بود . باید صبر کرد و جواب گوگل را پیرامون این موضوع شنید .




    منبع


    نظر خود را ما در میان بگذارید

    http://www.i-phone.ir/forums/thread3...tml#post374750
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    خوب اگر تا حالا شکی پیرامون این موضوع بود ساعاتی پیش با انتشار یک برنامه سازگار با آندروید این موضوع کاملا ثابت شد .
    پس از برنامه یاد شده روی تلفن آندرویدی خود می توانید تمامی سوابق موقعیتی خود را مشاهده کنید . حتی در این برنامه مکان هایی که به وا فای متصل شده اید نیز ثبت می شود و بدتر اون این است که علاوه بر دارنده تلفن همراه , گوگل دسترسی کامل به این اطلاعات دارد در حالیکه در ios فقط دارنده آیفون یا آیپد به این اطلاعات دسترسی دارد

    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

    نظر


    • #3
      داستان در حال جالب شدن است
      دقایقی پیش استیو جابز پیرامون این موضوع گفت که در تلفن های آندرویدی علاوه بر مشخص شدن مکان تاریخ حضور آن شخص در آن مکان را نیز ذخیره می کند درحالیکه در ios به این شکل نیست

      منبع
      i-phone.ir
      The Best or Nothing



      Twitter : Rouzbeh7000

      نظر

      صبر کنید ..
      X