اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تبلت های جدید سامسونگ, گلکسی NotePRO و TabPRO معرفی شدند

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تبلت های جدید سامسونگ, گلکسی NotePRO و TabPRO معرفی شدند

    اینک که نمایشگاه CES در حال برگزاری است در طول روز شاهد ده ها محصول جدید از شرکت های مطرح حوزه تکنولوژی هستیم. سامسونگ هم از این قاعده دور نمانده است و دو تبلت جدید خود را با نام های گلکسی NotePRO و TabPRO معرفی کرد.

    JK Shin، مدیر اجرایی و رئیس بخش فناوری و موبایل سامسونگ این تبلت ها را همه کاره و برای رهبری بازار میخواند. تبلت هایی که در سال جدید جز یکه تازان این سری گجت ها خواهند بود. اما لازم است که صبر کرد و عملکرد این دو را در دراز مدت دید.

    در مجموع این تبلت ها در چهار سایز عرضه میشوند. تبلت NotePRO دارای صفحه نمایش 12.2 اینچ و TabPRO دارای سه سایز 12.2 - 10.1 و 8.4 اینچی میباشند. هر دو تبلت NotePRO و TabPRO مدل 12.2 اینچ شان دارای صفحه نمایش از نوع WQXGA میباشند و رزولوشن 2560x1600 با بیش از 4 میلیون پیکسل را ارایه میکنند که امکان مشاهده ویدیو های Full HD همچنین انجام چهار کار به صورت همزمان (قابلیت Quad view) را در یک صفحه نمایش عریض (16:9) برای شما محیا میسازند.

    یکی از قابلیت های جالب این تبلت ها Magazine UX نام دارد. که همانند برنامه FlipBoard میتوانید اخبار و محتوایی که در طول رو نیاز دارید را طبقه بندی کنید و آنها را در محیطی زیبا بر روی صفحه اصلی مشاهده کنید.

    تصاویری از تبلت NotePro





    مشخصات سخت افزاری



    تبلت های 12.2 اینچی NotePRO و TabPRO حدود 700 دلار قیمت خواهند داشت که البته این مبلغ شامل یک سری هدیه هایی نیز میشود که میتوان به اشتراک طولانی مدت سرویس های اجتماعی و خبری و سرویس های نگه داری فایل به صورت ابری اشاره کرد که از این شبکه و شرکت ها میتوان به Bitcasa, Bloomberg Businessweek+, Blurb, Cisco WebEx Meetings, Dropbox, Easilydo Pro , Evernote, Hancom Office, LinkedIn LIVESPORT.TV, NY Times, Oxford Advanced Learner’s A-Z و Sketchbook Pro اشاره کرد.

    هر دو این تبلت های در 3 نوع, تنهای وای فای, وای فای همراه با 3G و وای فای همراه با LTE عرضه میشوند. اما همراه با تبلت NotePro یک S Pen نیز وجود دارد که در TabPro وجود ندارد.

    همه این چهار مدل تبلت در 3 ماه اول سال 2014 روانه بازار خواهند شد.

    تصاویری از تبلت TabPro







    مشخصات سخت افزاری



صبر کنید ..
X