اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

گوگل ChromeCast را معرفی کرد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • گوگل ChromeCast را معرفی کرد

    سال گذشته گوگل با وسیله ای به نام Nexus Q پا به دنیای رقابت با Apple TV گذاشت که البته شکستی قاطعانه خورد و هیچ وقت آن محصول به مرحله تولید انبوه نرسید. حال اینبار گوگل دوباره قصد ایجاد رقابت را دارد و برای این کار وسیله Chromecast را معرفی کرد. به طور خلاصه شما می توانید قابلیتی همچون airplay برای فیلم و ویدئو را داشته باشید. Chromecast به وسیله hdmi به تلویزیون متصل می شود و برق خود را از ورودی usb دریافت می کند. به شبکه wifi شما متصل می شود و کار استریم را برایتان انجام می دهد.

    نکته جالب این وسیله کار کردن آن با دستگاه های مبتنی بر iOS می باشد! البته اگر آن اپلیکیشن کد های Chromecast را به برنامه اش اضافه کرده باشد. گوگل Chromecast SDK را برای آندروید، iOS و مرورگر کروم عرضه کرده تا برنامه نویسان داخل برنامه هایشان کدهای مربوط را قرار دهند و کاربران بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

    این دستگاه تنها لینک مربوط به محتوا را دریافت می کند و خودش آن ها را دانلود و نمایش می دهد. پس آن چنان کارایی در ایران نخواهد داشت. در نهایت شاید قیمت رقابتی این محصول کاربر را به خریدنش ترقیب کند؛ تنها ۳۵ دلار.


  • #2
    شما را به مشاهده تصاویر منتشر شده از این محصول جدید شرکت گوگل که در کنفرانس امشب معرفی شد دعوت میکنیم.











    نظر

    صبر کنید ..
    X