اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیا این نکسوس ۷ جدید است؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیا این نکسوس ۷ جدید است؟

    صبح امروز کاربر evleaks در توییتر که دیگر همه اهالی اینترنت او را می شناسند، تصویر رسانه ای نکسوس ۷ جدید را منتشر کرده است. احتمال درست بودن این تصویر بسیار زیاد است. تغییرات زیادی هم می بینیم. به طور مثال با دقت به ساعتی که این دستگاه نشان می دهد (4:30) می فهمیم که این دستگاه آندروید ۴.۳ را اجرا خواهد کرد چون که این ساعت همیشه نشان دهنده نسخه آندروید برروی بنر های تبلیغاتی بوده است. نکسوس ۷ جدید کمی کشیده تر شده است. همچنین طبق احتمالات صفحه نمایش آن Full HD خواهد بود. بزرگترین تغییر را می توان دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت آن دانست و همچنین وجود اسپیکر های دوگانه که صدای stereo را تولید خواهند کرد. لوگوی نکسوس این بار عمودی حک شده است و برخلاف نسل اول افقی نیست.



    طبق تبلیغات best buy این تبلت با حافظه ۱۶ گیگابایت و قیمت ۲۲۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و تاریخ فردا را ذکر کرده است. هرچند که کنفرانس گوگل در روز چهارشنبه است اما best buy یک روز زودتر را اعلام کرده است. البته ممکن است منظور این شرکت سه شنبه هفته آینده باشد.



    در این تصویر می توانید مقایسه نسل اول (راست) را با نسل جدید (چپ) ببینید



    در هر صورت باید تا روز چهارشنبه که کنفرانس مربوط به آندروید می باشد صبر کرد و دید که گوگل چه چیزی می خواهد به ما معرفی کند.
صبر کنید ..
X