اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

روتر پرسرعت و ارزان Netgear با پشتیبانی از 802.11ac

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • روتر پرسرعت و ارزان Netgear با پشتیبانی از 802.11ac



    کمپانی Netgear یکی از تولیدکنندگان پیشتاز در عرصه محصولات شبکه میباشد، مودم، سوییچ و روترهای این شرکت جزء محصولات معتبر و کارآمد محسوب شده و به حق در استریم مدیا حرفهای بیشتری در بین هم رده های خود را میزند.
    محصول جدید این شرکت R6100، یک روتر بسیار کارامد و پرسرعت با پشتیبانی از 802.11ac تنها با قیمت ۱۰۰ دلار در دسترس قرار گرفته است، که رقیبی جدی برای خانواده Airport اپل محسوب میشود.
    R6100 قادر به ارایه حداکثر سرعت ۸۶۷ مگابایت در ثانیه از لینک 802.11ac میباشد، از انجا R6100 یک مدل دارای باند دوگانه (2.4 & 5 GHZ) میباشد، به طور همزمان قادر به ارایه حداکثر سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز میباشد، همچنین توانایی ارایه سرعت ترکیبی را نیز دارد. یعنی ۸۶۷+۳۰۰ شما میتوانید پهنای باندی به میزان ۱،۱۶۷ گیگابایت به صورت بیسیم در شبکه های محلی در اختیار داشته باشید.
    این روتر داری یک پورت USB به جهت استفاده از پرینتر و همچنین اتصال هارد درایو برای به اشتراک گذاری فایل و ذخیره سازی میباشد. و دارای چهار پورت LAN 10/100 میباشد.
    نرم افزار موجود همراه این روتر، با پشتیبانی از PC, مک، آیفون، آیپد و اندروید برای نصب و پیکربندی طراحی گشته است، حتی شما اگر کامپیوتر یا مک ندارید میتوانید بدون نیاز به نصب خاصی، موسیقی، فیلم و عکسهای خود را بر روی تلویزیونهای هوشمند با استفاده از تکنولوژی DLNA که این مدل پشتیبانی میکند، پخش نمایید.
    آداپتور USB بیسیم این شرکت که از 802.11ac پشتیبانی و برای پهنای باند ۱ گیگ بیسیم اختصاص یافته است به صورت جدا قابل خریداری و بر روی لپتاپ و pc قابل نصب است و فعلاً با ویندوز سازگار است.
    ویرایش توسط iConnection : https://i-phone.ir/forums/member/112728-iconnection در ساعت 03-07-2013, 09:24 PM
صبر کنید ..
X