اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تایید فروش پتنت های کداک به اپل , گوگل و چند شرکت دیگر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تایید فروش پتنت های کداک به اپل , گوگل و چند شرکت دیگر


    وال استریت ژورنال در روز جمعه به نقل از قاضی ،Allan L. Gropper از توافق شرایط فروش ۱۱۰۰ پتنت مربوط به عکس برداری و نمایش تصاویر دیجیتال خبر داد , اقدامی که کداک را یک قدم به راه حلی درجهت بیرون رفت از موضوع ورشکستگی نزدیک تر کرد .


    خبرها حکایت از آن میدهد که در ماه دسامبر کنسرسیومی به رهبری اپل مبلغ 525میلیون دلار را برای بدست آوردن حقوق این پنت ها پیشنهاد کرده بود , در روز جمعه اما توسط دادگاه مبلغ واقعی این خرید 527میلیون دلار فاش شد که کمی بیشتر از رقم اعلام شده قبلی بود . در ابتدا امید می رفت که از محل فروش پنت ها 2 میلیارد دلار جمع آوری شود .

    قاضی Gropper مبلغ فروش نهایی را ناامید کننده توصیف کرد اما تاکید کرد که درآمده حاصله به حرکت رو به جلوی کداک در ترمیم طرح های زیربنایی کمک خواهد کرد و پیش بینی کرد روزی کداک از پس برشکستگی دوباره ظاهر میشود و با رویکردی جدید بازار محصولات تجاری را نشانه گیری خواهد کرد . طبق گفته Michael H. Torkin وکیل شرکت کداک مبلغ نهایی این تراکنش علیرغم یکپارچگی و پیچیدگی , بالاترین رقم موجود پیش روی کداک بعنوان شرکت بدهکار بود . تلاش این پیشگام صنعت عکاسی برای دریافت وام ۸۳۰میلیون دلاری مستلزم کسب مبلغ حداقل ۵۰۰ میلیون دلار از محل فروش بود .


    شرکت های Apple, Google, Microsoft, Adobe, RIM, Samsung, Fujifilm, Facebook, Huawei Technologies, Shutterfly and units of HTC, Amazon همگی ذیل گروه برنده پیشنهاد کنندگان بودند . سال گذشته و در ابتدای زمان پیشنهاد دهی اپل و گوگل هرکدام به تنهایی رهبری دو تیم مجزا را بر عهده داشتند اما مبالغ کمتر از انتظار پیشنهاد شده باعث اتحاد دوباره کنسرسیوم شد . سقوط کداک این شرکت را مجبور کرد تا بسیاری از هسته های تجاری خود را بفروش برساند مانند بخش توسعه سرویس فیلم های یکپارچه و بخش دوربین که در سال ۱۹۰۰ با ارایه دوربین های جعبه قهوه ای آنها را به یک پیشرو تبدیل کرد .

    منبع : http://appleinsider.com
    ویرایش توسط ehsan.al : https://i-phone.ir/forums/member/104117-ehsan-al در ساعت 13-01-2013, 03:21 AM

  • #2
    به پرتال خبری منتقل شد.

    نظر

    صبر کنید ..
    X