اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تلاش اینتل برای رقابت با تلویزیون احتمالی اپل

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تلاش اینتل برای رقابت با تلویزیون احتمالی اپل



    در راستای رقابت با شایعات مربوط به تلویریون اپل, انیتل قصد ارایه دستگاهی مشابه را دارد. شایعات حول و حوش تلویزیون اپل و احتمال ارایه شدن یا نشدن ان در سال ۲۰۱۳ ,۲۰۱۴ باعث شده که تمام تولیدکننگان تلویزیون در دنیا وارد رقابت برای تولید تلویزیون های هوشمند بشوند .در این میان شرکت اینتل به جای بیکار نشستن اماده است که با محصولی تازه وارد این صحنه شود .

    براساس گزارشی جدید , اینتل در حال توسعه شبکه تلویزیون کابلی مجازی بر پایه ی دستگاه تولیدی خودش بوده است , دستگاهی که به تصوراینتل نه تنها انها را برنده این رقابت میکند بلکه باعث میشود کننترل سیستم های نمایش خانگی را هم در دست بگیرد .


    TechCrunch هفته گذشته گزارش داد دستگاه جدید اینتل یک شبکه کابلی بر اساس محتوا را ازطریق دستگاهی هوشمند مشابه به یک گیرنده به مشتریان ارایه میدهد . این دستگاه پس از پرداخت حق اشتراک قادر است علاوه بر شبکه های تلویزیونی مرسوم , کانال هایی بر اساس محتوای خاص بطور مثال ورزشی را دریافت و نمایش دهد . مضاف بر آن اینتل امیدوار است محصول جدیدش محدودیت های دستگاه های DVR را هم از بین ببرد .شایعاتی وجود دارد که نشان میدهد دستگاه اینتل کاربران را قادر میسازد تابه تماشای برنامه هایی که در طول ماههای گذشته پخش شده بنشینند صرف نظر از اینکه آن برنامه خاص برای ذخیره سازی برنامه ریزی شده بوده یا نه .


    به منظور غلبه بر پیچیدگیهای مربوط به قوانین حق پخش در سراسر کشور , اینتل الگوی شهر به شهر را برای ارایه محصول خود در نظر گرفته است تا بدین صورت کمپانی های دارنده حقوق معنوی و پخش برنامه های تلویزیونی درانتخاب بازار اولیه شان برای آزمایش کردن این سیستم مجوز دهی پخش تمایل بیشتری از خود نشان دهند .
    پس از عدم بکارگیری چیپ های ایتنل در سیستم تلویزیونی گوگل , اینتل بسیار مصمم است که چیپ های خود را در سیستم های پخش خانگی بکار گیرد و دستگاهی را آماده برای ارایه به بازار دارد .
    اینتل قصد دارد خبر این دستگاه را در هفتم ژانویه و در نمایشگاه CES منتشرکند , جاییکه مشتاقان مک در صورت ارایه شدن تلویزیون اپل نگاهی عمیق به محصولی خواهند انداخت که شایعات فراوانی در موردش وجود داشت





    منبع خبر: cultofmac





    لطفاً منبع خبر حفظ شود

    ویرایش توسط RedBull : https://i-phone.ir/forums/member/46584-redbull در ساعت 06-01-2013, 03:27 PM
صبر کنید ..
X